25 Nisan 2024 Perşembe
İstanbul 19°
  • İçel
  • Şırnak
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Şanlıurfa
  • Çorum
  • İstanbul
  • İzmir
  • Ağrı
  • Adıyaman
  • Adana
  • Afyon
  • Aksaray
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Ardahan
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bartın
  • Batman
  • Bayburt
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Düzce
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gümüşhane
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Hakkari
  • Hatay
  • Iğdır
  • Isparta
  • Kırşehir
  • Kırıkkale
  • Kırklareli
  • Kütahya
  • Karabük
  • Karaman
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kilis
  • Kmaraş
  • Kocaeli
  • Konya
  • Malatya
  • Manisa
  • Mardin
  • Muş
  • Muğla
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Osmaniye
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Uşak
  • Van
  • Yalova
  • Yozgat
  • Zonguldak

80 ülkeden 2 bin proje katıldı Türkiye 2 altın madalya kazandı

Contact Center World tarafından bu yıl 17.’si düzenlenen Top Ranking Performers Awards yarışmasından Türkiye 2 altın madalya kazandı.

80 ülkeden 2 bin proje katıldı Türkiye 2 altın madalya kazandı
A+ A-

Stellantis Grup çatısı altında Peugeot, Citroren, DS ve Opel olmak üzere dört markanın Türkiye’deki satış, pazarlama, parça ve servisler faaliyetlerini yürüten Stellantis Türkiye, dünyanın en büyük çağrı merkezi derneği Contact Center World tarafından bu yıl 17.’si düzenlenen Top Ranking Performers Awards yarışmasından ödülle döndü. 80’den fazla ülkeden iki bini aşkın projenin katıldığı uluslararası yarışma kapsamında Stellantis Türkiye CRM ve Dijital Transformasyon’dan Sorumlu Yöneticisi Cem Toksöz ve ekibinin Lizbon’da düzenlenen etkinlikte yaptığı proje sunumları iki farklı dalda ödüle layık görüldü. Bu kapsamda Stellantis Türkiye, “Sosyal Medyanın En İyi Kullanımı” ve “En İyi Kriz Yönetimi” kategorilerinde iki altın madalyanın sahibi oldu. Stellantis Türkiye CCO’su Ayça Furth, “Özellikle son 2 yıldır yürüttüğümüz dijitalleşme ve yeni nesil CRM anlayışımızın karşılığı olan bu başarı, bizi bu süreçte daha yenilikçi bakış açıları geliştirme konusunda oldukça motive etti.” dedi.

Son Dakika Haberleri Stellantis