Atatürk gençliğine yeni karargah
Türkiye Gençlik Birliği (TGB), kuruluşunun 20 yılını yeni genel merkez binasının açılışıyla taçlandırdı. Ankara Kızılay’daki bina açılışında konuşan TGB Ankara İl Başkanı Aslı Sezen Sezgin, 7-8 Temmuz’da Türkiye’de yapılacak NATO Zirvesi’yle ilgili de mesajlar verdi.
Türkiye Gençlik Birliği (TGB), tam bağımsızlık mücadelesinin 20. yılını Ankara’daki yeni genel merkez binasının açılışıyla taçlandırdı.
Türkiye Gençlik Birliği (TGB), mücadele tarihinin 20. yılına girerken büyük bir atılıma daha imza attı. Türkiye’nin gençlik önderlerinin ve Ankara halkının yoğun katılımıyla, TGB’nin yeni genel merkez binası açıldı. “Atatürk gençliğinin yeni karargâhı” olarak ilan edilen merkezin, önümüzdeki dönemde “Tam Bağımsız Türkiye” mücadelesinin karargahı olacağı belirtildi.
20 YILLIK BİRİKİM 40 YILIN SİGORTASI
Açılış töreninde, TGB’nin Türk siyasi tarihindeki köklü yerine ve üstlendiği tarihi görevlere dikkat çekildi. Arkasına Türk gençliğinin 40 yıllık örgütlü mücadele birikimini alan TGB’nin, Türkiye’nin geleceğinin en büyük sigortası olduğu vurgulandı. Ayrıca, 20 yıl boyunca üniversitelerden liselere, meydanlardan barikatlara kadar her alanda emperyalizme karşı dalgalandırılan bağımsızlık bayrağının, bu yeni karargâhla birlikte daha da yükseklerde dalgalandırılacağı belirtildi.
‘ATLANTİK MERKEZLİ SİSTEM ÇÖKÜYOR’
Açılış töreninde konuşan TGB Ankara İl Başkanı Aslı Sezen Sezgin, NATO’nun planlarına karşı Türk gençliğinin hazır olduğunu belirterek şu ifadeleri kullandı:
“Şimdi elleri mazlum milletlerin kardeşlerimizin kanıyla lekelenmiş bu NATO, Ankara’ya gelecekmiş. Getirtmeyiz. Başkentte onları rahat rahat gezdirmeyiz.”