Yandex
07 Temmuz 2025 Pazartesi
İstanbul 25°
  • Şırnak
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Şanlıurfa
  • Çorum
  • İstanbul
  • İzmir
  • Ağrı
  • Adıyaman
  • Adana
  • Afyon
  • Aksaray
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Ardahan
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bartın
  • Batman
  • Bayburt
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Düzce
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gümüşhane
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Hakkari
  • Hatay
  • Iğdır
  • Isparta
  • Kırşehir
  • Kırıkkale
  • Kırklareli
  • Kütahya
  • Karabük
  • Karaman
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kilis
  • Kmaraş
  • Kocaeli
  • Konya
  • Malatya
  • Manisa
  • Mardin
  • Mersin
  • Muş
  • Muğla
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Osmaniye
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Uşak
  • Van
  • Yalova
  • Yozgat
  • Zonguldak

Bolu Highway Outlet AVM’de ‘adamına göre muamele’ kavgası

Bolu’da bulunan Highway Outlet AVM’de bir müşteri, kendisine hizmet verilmediğini öne sürerek 'adamına göre muamele' yapıldığını iddia etti. Restoranda kısa süreli arbede yaşandı.

Bolu Highway Outlet AVM’de ‘adamına göre muamele’ kavgası

Bolu’nun TEM Otoyolu ve D-100 kara yolunun Bolu geçişinde bulunan Highway Outlet AVM’de ilginç bir tartışma yaşandı. Başında kufi takke bulunan ve restoranda yemek yiyen bir müşteri, çay servis edilmediği gerekçesiyle büyük tepki gösterdi.

'ADAMINA GÖRE MUAMELE' İDDİASI

Bolu Highway Outlet AVM’de ‘adamına göre muamele’ kavgası - Resim : 1

İddiaya göre, siparişinin ardından çay isteyen müşteri, garsonun kendisine çay getirmediğini ve diğer masalara servis yaptığını öne sürdü. Bunun üzerine vatandaş, "adamına göre muamele" yapıldığını iddia ederek restoran çalışanlarına tepki gösterdi.

KISA SÜRELİ ARBEDE YAŞANDI

Müşterinin tepkisi üzerine restoranda kısa süreli arbede çıktı. Yaşanan olay AVM’de kısa süreli paniğe neden oldu. İşletme yetkilileri ise müşteriye, "Yoğunluktan dolayı çay ve kahve ikramımız yoktur, bu yüzden servis etmedik" açıklamasında bulundu.

AVM’DEN AYRILDI

Güçlükle yatıştırılan müşteri, bir süre sonra AVM’den ayrıldı. Olayla ilgili herhangi bir şikayet başvurusu yapılmadığı öğrenildi.

Bolu