Deprem sonrası iletişim altyapısı çöktü mü? Bakan Uraloğlu'ndan açıklama
Bakan Uraloğlu, Balıkesir Sındırgı merkezli 6,1 şiddetli deprem sonrası iletişim altyapısında sorun olduğu iddialarına yanıt verdi. Uraloğlu herhangi bir sorun olmadığını belirtti.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Balıkesir'in Sındırgı ilçesinde meydana gelen deprem sonrası iletişim altyapısında sorun olduğunu iddialarına ilişkin açıklama yaptı.
Uraloğlu, NSosyal'deki hesabından Sındırgı'da meydana gelen 6,1 büyüklüğündeki depreme ilişkin paylaşım yaptı.
İLETİŞİM ALTYAPISINDA SORUN YOK
Çevre illerden de hissedilen depremden etkilenen vatandaşlara geçmiş olsun dileklerini ileten Uraloğlu, "İletişim altyapımızda şu an için herhangi bir sorun bulunmamakla beraber tüm ekiplerimiz sahada çalışmalarını titizlikle sürdürmeye devam ediyor. Rabb'im ülkemizi ve milletimizi her türlü afetten korusun." ifadelerini kullandı.
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumundan (BTK) yapılan paylaşımda da iletişim ihtiyacının ani artışlarında, internet tabanlı mesajlaşma uygulamalarının kullanılmasının iletişimin aksamaması açısından büyük önem taşıdığı kaydedildi.
Balıkesir'deki deprem sonrası Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan ilk açıklamaGündem
Balıkesir Sındırgı'da 6,1 büyüklüğünde deprem oldu! İstanbul'dan hissedildiYerel Haberler