Fenerbahçe, 120’nci yıla özel yeni formalarını tanıttı
Fenerbahçe, 2026-2027 sezonunda giyeceği yeni formaları düzenlenen lansmanla taraftarların beğenisine sundu. Sarı-lacivertli kulübün 120. kuruluş yılına özel hazırlanan formalar, Chobani Stadyumu Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksi'ndeki organizasyonda tanıtıldı.
Fenerium Maraton Mağazası'nda gerçekleştirilen lansmana Fenerbahçe Başkanı Sadettin Saran, yönetim kurulu üyeleri, adidas Türkiye yetkilileri, eski sporcular ve çok sayıda davetli katıldı. Kulüp tarihine damga vuran isimlerden Gökhan Gönül, Semih Şentürk, Tuncay Şanlı ve Mehmet Aurelio'nun da aralarında bulunduğu eski futbolcular yeni sezon formalarıyla objektiflerin karşısına geçti.
SARAN: FORMLAR BÜYÜK BEĞENİ TOPLAYACAK
Tanıtımda konuşan Başkan Sadettin Saran, 120. yılın kulüp için özel bir anlam taşıdığını belirterek, adidas ile birlikte hazırlanan formaların taraftarlar tarafından çok beğenileceğine inandığını söyledi. Saran, üç farklı forma arasında tercih yapmanın zor olacağını ifade ederek projede emeği geçenlere teşekkür etti.
'FENERBAHÇE RUHUNU YANSITIYOR'
Fenerium'dan sorumlu yönetim kurulu üyesi Sinan Öncel ise yeni formaların kulübün tarihini ve mücadeleci kimliğini yansıttığını vurguladı. Öncel ayrıca Fenerium'un son dönemde satış ve e-ticaret alanında önemli büyüme rakamlarına ulaştığını belirtti.
LANSMAN FİLMİ VE ÖZEL DEFİLE
Yeni sezon formaları, "Bu Forma Fenerbahçe'den Yapıldı" sloganıyla hazırlanan lansman filmiyle tanıtıldı. Kulübün 120 yıllık tarihine göndermeler yapılan filmde efsane isimlerin yanı sıra Marco Asensio, Matteo Guendouzi ve İsmail Yüksek de yer aldı. Tanıtımın ardından formalar, ışık gösterileri ve özel koreografiler eşliğinde düzenlenen defileyle taraftarların beğenisine sunuldu.