Galatasaraylı Mario Lemina: 'Benim için önemli olan takımın kazanması'
Süper Lig'de 11. haftanın dev maçında Galatasaray ile Trabzonspor, RAMS Park'ta 0-0 berabere kaldı. Karşılaşmanın ardından konuşan Galatasaray'ın Gabonlu futbolcusu Mario Lemina, 'Benim için önemli olan takımın kazanması. İyi performans gösteriyorsam ve takım kazanıyorsa ne mutlu bana' dedi.
Trendyol Süper Lig'de heyecan 11. hafta maçlarıyla devam ediyor. Ligde 11. haftanın sonucu merakla beklenen maçlarından birinde Galatasaray ile Trabzonspor, İstanbul'da karşı karşıya geldi. Mücadele, 0-0'lık beraberlikle sona erdi.
Galatasaray'da Gabonlu orta saha Mario Lemina, karşılaşmanın ardından basın mensuplarına açıklamalarda bulundu.
Bireysel performansıyla ilgilenmediğini dile getiren Lemina, "Benim için önemli olan takımın kazanması. İyi performans gösteriyorsam ve takım kazanıyorsa ne mutlu bana. Kötü performans gösteriyorsam ve takım kazanıyorsa yine aynı şekilde mutlu olurum. Önemli olan Galatasaray'ın ne yaptığıdır." dedi.
Gabonlu oyuncu, Trabzonspor'un Nijeryalı santrforu Paul Onuachu için özel olarak hazırlanmadığını dile getirerek, "Sadece kendi gücümü biliyorum. İkili mücadelelerde neler yapabileceğimi biliyorum. Takım hazırlığını yapıp, sahaya çıktık. Bir tek kazanamadığımız için mutsuzum." değerlendirmesinde bulundu.
Mario Lemina, Galatasaray'ın çok iyi savunma oyuncularına sahip olduğunu aktararak, "Ben gelemden önce de Galatasaray'ın çok iyi savunma oyuncuları vardı. Şu anda gol yemiyoruz. Bunun devamında gol atıyoruz. Bu şekilde kazanıyoruz. Defansif katkım da bu şekilde oluyor." diye konuştu.
Gabonlu orta saha, sezon sonu sözleşmesinin bitecek olmasıyla ilgili ise "Benim için önemli olan iyi bir takım kurmamız. İyi bir şekilde devam ediyoruz. Önümüzde Ajax ile oynayacağımız UEFA Şampiyonlar Ligi maçının hazırlıkları var. Onlara hazırlanacağız. Sonrasını düşünürüz." ifadelerini kullandı.
Dev maçta gol sesi çıkmadı! Galatasaray ile Trabzonspor, 0-0 berabere kaldıSpor