Galatasaraylı Mario Lemina: 'Ligi iyi bir şekilde bitireceğimizi düşünüyorum'
Galatasaray, Trendyol Süper Lig'in 34. haftasında sahasında ağırladığı Net Global Sivasspor'u 4-1 mağlup etmeyi başardı. Maçın ardından açıklamalarda bulunan Galatasaray'ın Gabonlu futbolcusu Mario Lemina, 'Ligi iyi bir şekilde bitireceğimizi düşünüyorum' dedi.
Lider Galatasaray, Trendyol Süper Lig'in 34. haftasında sahasında Net Global Sivasspor'u konuk etti. Sarı-kırmızılılar, rakibini 4-1 mağlup etmeyi başararak puanını 83 yaptı ve ikinci sıradaki Fenerbahçe ile arasındaki puan farkını maç fazlasıyla 8'e yükseltti.
Galatasaray'ın Gabonlu orta saha oyuncusu Mario Lemina, müsabakanın ardından RAMS Park'ta basın mensuplarına açıklamalarda bulundu.
Lucas Torreira'nın son haftalarda daha fazla gol atmasına değinen Lemina, "Kendisi iyi bir form tuttu. Form tutması da takıma yaradı. İyi bir denge oluşturduğunu düşünüyorum. Onun, hepimiz için artıları var. Onun için çok mutluyum." ifadelerini kullandı.
Takımın Sivasspor karşısında iyi oynadığını dile getiren 31 yaşındaki oyuncu, "Karşılaşmayı da agresif bir şekilde kazandık. Sahada tutkumuzu gösteriyoruz. İyi bir şekilde oynamaya devam edeceğimizi düşünüyorum. Bu da şansları bizden yana gösteriyor. Ligi iyi bir şekilde bitireceğimizi düşünüyorum." şeklinde konuştu.
Gabonlu orta saha oyuncusu, takıma transfer olmasından sonra savunmada iyi bir denge bulduklarını belirterek, "Defans hattında sağlam bir temel kurduk. Abdülkerim Bardakcı, Davinson Sanchez ve Fernando Muslera ile iletişimimiz çok iyi. İyi iş çıkarttığımızı düşünüyorum. Bu durum da hücum hattına yarıyor. Bizim geride sağlam durmamız, ilerideki oyunculara pozitif katkı sağlıyor." değerlendirmesinde bulundu.
Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk: 'Önümüzdeki 3 maçı da kazanarak şampiyonluğumuzu ilan etmek istiyoruz'Spor
Bayern Münih, şampiyonluğunu ilan etme şansını kaçırdıSpor