İran'ı yenemedikçe çıldırıyor! Trump bu sefer de medyayı hedef aldı
ABD Başkanı Trump, İran'a yönelik saldırılarla ilgili olarak bu sefer de medyayı suçladı. Trump, ABD'nin yenilgisini yazan köklü gazetelerinin haberlerini iğrenç ve korkunç olarak nitelendirdi
ABD Başkanı Donald Trump, İran'a yönelik saldırıları başarısız oldukça çeşitli kişileri hedef almaya devam ediyor. Trump'ın hedefinde bu sefer de medya vardı.
ABD Başkanı'nın sosyal medya hesabından yaptığı paylaşım şu şekilde:
"Savaşı büyük farkla kazanıyorum, işler çok iyi gidiyor, ordumuz inanılmaz derecede başarılı ve eğer New York Times gibi başarısız, Wall Street Journal gibi kesinlikle korkunç ve iğrenç haberleri veya neyse ki artık neredeyse yok olmuş Washington Post'u okursanız, aslında savaşı kaybettiğimizi düşünürsünüz.
'BOMBALARIM'DAN 'ABLUKAYI KALDIRMAYIZ'A GEÇİŞ YAPTI
"Düşman kafası karışık, çünkü aynı medya 'raporlarını' alıyorlar, ancak donanmalarının tamamen yok edildiğini, hava kuvvetlerinin daha karanlık pistlere geçtiğini, füze veya uçaksavar ekipmanlarının olmadığını, eski liderlerinin çoğunun gittiğini (bu, her şeye ek olarak, rejim değişikliğinden kaynaklanıyor!) ve belki de en önemlisi, bir 'anlaşma' olana kadar kaldırmayacağımız ablukanın İran'ı tamamen mahvettiğini fark ediyorlar.
"Günde 500 milyon dolar kaybediyorlar, bu kısa vadede bile sürdürülemez bir rakam. Amerika karşıtı sahte haber medyası İran'ın kazanmasını istiyor, ama bu olmayacak çünkü ben sorumluyum! Bu vatansever olmayan insanlar, seçimde bana karşı savaşmak için tüm sınırlı güçlerini kullandıkları gibi, İran'a karşı da aynı şeyi yapmaya devam ediyorlar. Sonuç aynı olacak."
Trump 'İran'la savaşa İsrail ikna etti' iddiasını çürüttüDünya
Trump iddialı! İran'la anlaşma için hangi günü işaret etti?Dünya