13 Haziran 2026 Cumartesi
İstanbul 20°
  • Şırnak
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Şanlıurfa
  • Çorum
  • İstanbul
  • İzmir
  • Ağrı
  • Adıyaman
  • Adana
  • Afyon
  • Aksaray
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Ardahan
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bartın
  • Batman
  • Bayburt
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Düzce
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gümüşhane
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Hakkari
  • Hatay
  • Iğdır
  • Isparta
  • Kırşehir
  • Kırıkkale
  • Kırklareli
  • Kütahya
  • Karabük
  • Karaman
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kilis
  • Kmaraş
  • Kocaeli
  • Konya
  • Malatya
  • Manisa
  • Mardin
  • Mersin
  • Muş
  • Muğla
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Osmaniye
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Uşak
  • Van
  • Yalova
  • Yozgat
  • Zonguldak

Meserret Taşkın’dan mektup var! Görünmezlik iksiri

İran ile ABD arasındaki savaş, İran’ın zaferiyle sonuçlanana kadar hırsızın hiç suçu yoktu. Bütün kabahat ev sahibi İran’daydı.

Meserret Taşkın’dan mektup var! Görünmezlik iksiri
MESERRET TAŞKIN

Zaten şu İran’daki rejim yok muydu? Her sıkıntının sebebi oydu. Baskıcıydı, ekonomi kötü durumdaydı, İranlılar perişandı. ABD, İranlıları çok sevdiği için oraya demokrasi götürecekti, yeter ki İranlılar rejime karşı ayaklansınlardı. Ayrıca, İran’daki rejim, İsrail için tehdit oluşturuyordu. ABD ile İsrail’in rejimi öyle miydi ya? O kadar demokrattılar ki kendilerine fazla gelen demokrasi ve insan haklarını başka ülkelere dağıtıyorlardı.

40 günlük savaştan sonra takke düştü, kel göründü. İsrail ve ABD savunucuları ne yapacaklarını şaşırdılar. Demokrasi, özgürlük dağıtıcısı denen Amerika’nın başkanı kendini İsa-Mesih sanıyordu. Birtakım din insanı kılıklı şarlatanlar, dünyanın gözü önünde koca ABD Başkanı’yla ispirtizma seansları düzenliyordu. İran da göründüğü kadar “kötü” durumda değildi. Halkla rejim, etle tırnak gibiydi. 40 günlük direniş, İsrail ve ABD’yle birlikte, dünyadaki ve ülkemizdeki bazı şaşkınları da kendine getirir gibi olmuştu.

Şimdi ne yapmalıydı? Tükürdüğünü yalamamak için nasıl bir yöntem bulunabilirdi? Bulundu nitekim: Tek sorumlu İsrail. Savaşı kaybedip İran’la masaya oturan, ABD ama bütün kötülükler İsrail’in başının altından çıkıyor. Netanyahu denen bebek katili ABD’yi ve başkan Trump’ı hiiiç dinlemiyor. Bir dinlese neler olacak acaba? Sizin anlayacağınız ABD, görünmezlik iksiri içti. Hiçbir yerde yok, bulunamıyor.

Sadık Okurunuz

Kırk beşini aşkın

Meserret Taşkın

LAFEBESİ

Neoliberal sistemin aygıtları, sosyal medya, TV dizileri, şiddet içerikli savaş oyunları, aile içi iletişimsizlik, okul bahçelerine acı düşürdü. Çocuk ellere kan ve barut kokusu bulaştı. Bu sistemden kurtulmalıyız! Topyekûn mücadeleye omuz vermeliyiz.

- Aslan kükremezse orman hazır ola geçmez.

Victor Orban Macaristan’da seçimi kaybedince, bizim buranın sosyal demokratları kazananı kutlama sırasına girdi.

- İşlerine geleni sarı yağla yağlarlar işlerine gelmeyeni sarımsakla dağlarlar.

İran ABD