Roland Garros'ta Zverev, Kostyuk ve Andreeva yarı finale çıktı
Fransa Açık’ta (Roland Garros) tek erkekler ve tek kadınlarda yarı finalistler belli olmaya başladı. Turnuvada Alexander Zverev, Marta Kostyuk ve Mirra Andreeva adlarını son dört arasına yazdırdı.
Paris’te düzenlenen sezonun ikinci grand slam turnuvasında tek erkeklerde 2 numaralı seribaşı Alexander Zverev, İspanyol rakibi Rafael Jodar karşısında üstün bir performans sergiledi. Alman tenisçi, rakibini 7-6, 6-1 ve 6-3’lük setlerle 3-0 mağlup ederek yarı finale yükseldi.
KOSTYUK’TAN UKRAYNALI RAKİBİNE ÜSTÜNLÜK
Tek kadınlar çeyrek finalinde 15 numaralı seribaşı Marta Kostyuk ile 7 numaralı seribaşı Elina Svitolina karşı karşıya geldi. Mücadelede ilk seti 6-3 alan Kostyuk, ikinci sette 2-6 kaybetmesine rağmen son seti 6-2 kazanarak maçı 2-1 ile tamamladı ve yarı finale çıktı.
ANDREEVA RAHAT KAZANDI
Günün bir diğer kadınlar çeyrek finalinde 8 numaralı seribaşı Mirra Andreeva, Romanyalı Sorana Cirstea karşısında zorlanmadı. Rus tenisçi, rakibini 6-0 ve 6-3’lük setlerle 2-0 geçerek yarı final biletini aldı.
