Yandex
09 Kasım 2025 Pazar
İstanbul 15°
  • Şırnak
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Şanlıurfa
  • Çorum
  • İstanbul
  • İzmir
  • Ağrı
  • Adıyaman
  • Adana
  • Afyon
  • Aksaray
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Ardahan
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bartın
  • Batman
  • Bayburt
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Düzce
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gümüşhane
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Hakkari
  • Hatay
  • Iğdır
  • Isparta
  • Kırşehir
  • Kırıkkale
  • Kırklareli
  • Kütahya
  • Karabük
  • Karaman
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kilis
  • Kmaraş
  • Kocaeli
  • Konya
  • Malatya
  • Manisa
  • Mardin
  • Mersin
  • Muş
  • Muğla
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Osmaniye
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Uşak
  • Van
  • Yalova
  • Yozgat
  • Zonguldak

Sivas'ta yaşayan vatandaşı kusurlu ürün çileden çıkarttı! 15 kez servise gönderdi

Sivas'ta yaşayan vatandaşı kusurlu ürün çileden çıkarttı! 15 kez servise gönderdi... Sivas’ta bir tüketici elektronik ürün mağazasından aldığı akıllı süpürgenin 15 kez servise gönderdi. Buna rağmen sorun bir türlü çözülemeyince süpürgeyi satın aldığı mağazanın önünde parçaladı.

Sivas'ta yaşayan vatandaşı kusurlu ürün çileden çıkarttı! 15 kez servise gönderdi

Sivas’ta bir tüketici elektronik ürün mağazasından aldığı akıllı süpürgenin 15 kez servise gitmesi, kaskolu olmasına rağmen sorun bir türlü giderilmemesi üzerine çileden çıktı ve süpürgeyi satın aldığı Teknosa mağazasının önünde parçaladı.

Sivas’ta ikamet eden Turgay Abuş isimli tüketici aylar önce Sivas’ta İVA Park AVM’de bulunan Teknosa mağazasından Xiaomi marka bir akıllı süpürge aldı.

Abuş, ürünü alırken firmanın ısrarı üzerine fazla ücret ödeyerek kasko ve sigorta yaptırdı. Cihaz eve götürülüp denendiğinde ise kusurlu olduğu, temizlik yapmadığı anlaşıldı.

Sivas'ta yaşayan vatandaşı kusurlu ürün çileden çıkarttı! 15 kez servise gönderdi - Resim : 1

Firma sigortalı ve kaskolu olmasına rağmen ürünü değişmek yerine serviste oranım yolunu seçti.

Aylar içerisinde ürün 15 kez servise gidip yine kusurlu dönünce çileden çıkan Abuş, geçtiğimiz gün AVM’ye giderek mağaza önünde ürünü parçaladı.

Bu anları da cep telefonu ile kayıt altına alarak sosyal medyada paylaştı.

Sivas