Vatan Partisi Lideri Perinçek, Düzce Belediye Başkanı Özlü ile görüştü! 'Biricik çözüm, çalışmak ve üretim'
Vatan Partisi Lideri Perinçek, Düzce Belediye Başkanı Özlü'yle bir araya geldi. Perinçek görüşmeye ilişkin yaptığı paylaşımda Türkiye'yi konuştuklarını belirtirken 'Biricik çözüm, çalışmak ve üretim' ifadelerini kullandı
Vatan Partisi Genel Başkanı Doğu Perinçek, Düzce Belediye Başkanı Faruk Özlü ile görüştü. Görüşmede Türkiye'nin geleceğine ilişkin fikir alışverişi yapıldığı öğrenildi.
ÖZLÜ'DEN PERİNÇEK'E TEŞEKKÜR
Görüşmeye ilişkin sosyal medya hesabından paylaşım yapan Belediye Başkanı Özlü şu ifadeleri kullandı:
"Vatan Partisi Genel Başkanı Sayın Doğu Perinçek’in güzel Düzce’mizi ziyaretinden memnuniyet duyduk.
"Kendisi ve değerli eşleri Sayın Hacer Şule Perinçek ile kıymetli konuklarımıza teşekkür ediyorum."

'UFUKLARDAKİ TÜRKİYE'Yİ KONUŞTUK'
Özlü ile yaptığı görüşmenin sonrasında Vatan Partisi Lideri Perinçek de bir paylaşım yaptı. Özlü için "Örnek Bakan" ve "Örnek Düzce Belediye Başkanı" ifadelerini kullanan Vatan Partisi Lideri, ufuklardaki Türkiye'yi konuştuklarını belirtti.
Perinçek'in paylaşımı tam olarak şu şekilde:
"Örnek Bakan, Örnek Düzce Belediye Başkanı, Sayın Faruk Özlü ile ufuklardaki Türkiye'yi konuştuk.
"Biricik çözüm, çalışmak ve üretim."