07 Haziran 2026 Pazar
İstanbul 22°
  • Şırnak
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Şanlıurfa
  • Çorum
  • İstanbul
  • İzmir
  • Ağrı
  • Adıyaman
  • Adana
  • Afyon
  • Aksaray
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Ardahan
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bartın
  • Batman
  • Bayburt
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Düzce
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gümüşhane
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Hakkari
  • Hatay
  • Iğdır
  • Isparta
  • Kırşehir
  • Kırıkkale
  • Kırklareli
  • Kütahya
  • Karabük
  • Karaman
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kilis
  • Kmaraş
  • Kocaeli
  • Konya
  • Malatya
  • Manisa
  • Mardin
  • Mersin
  • Muş
  • Muğla
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Osmaniye
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Uşak
  • Van
  • Yalova
  • Yozgat
  • Zonguldak

Galatasaray’a aşk olmasa Fener’deki güzellik neye yarar

Şule Perinçek

Şule Perinçek

Gazete Yazarı

A+ A-

Bu hafta biraz spor… biraz mizah… biraz da sosyal medya deyince… ortaya karışık bunlar çıktı…

Yorumsuz.

Ama en anlamlı söz, en sonuncusuydu:

Biri olmasa diğerinin hiç kıymeti olmazdı!

İyi ki varız! İyi ki varlar!

Hem de yalnızca dört büyükler değil!

Top yuvarlak… belli mi olur… kimin büyük olacağının belli olmadığı çok maçlar gördük…

Hadi gelin birlikte gülümseyelim! Bugün bana, yarın sana!

O 50 YAŞINDA DEĞİL BENİM FB’Lİ KÜÇÜK KARDEŞİM

-13 sene önce araba aldım, hep hayalim arabayla şampiyonluk konvoyuna katılmak, nasip olmadı, Allah’tan düğünlere katılıyoruz fenerliler olarak...

-Bu çocuk sence kaç yaşında?

(Beyaz saçlı, göbekli yaşlıca, üzerinde Fenerbahçe forması olan bir kişiyi gösteriyor)

-50-60 filan.

-Ne 50’si 15 yaşında… bu benim küçük kardeşim ya…

Fenerbahçe onu ne hale getirdi…. şuna bak…

Daha ergenlikten çıkmadan EYT’li gibi duruyor… böyle bir şey olabilir mi ya…

-Fener boyun posun devrilsin e mi… peder Fenerli ben GS’ı kutlamaya çıktım… mesaj atmış eve gelme bi daha diye… ne edecem ben şimdi…

-Bu şampiyonluk artık çok masraflı olmaya başladı. Bir arabanın gaz parası bin 500 lira olmuş… arabanın gazı… yağı… elektrik borcu… bak şampiyonluk kutluyoruz… yarın işe gideceğiz… bak Fenerbahçe’ye yönetime bak şampiyon olmayıp taraftarını masrafa sokmayan koca yürekli Fenerbahçe! Yönetim dediğin böyle olur! Okan Buruk istifa! Dursun Özbek istifa!

-Okan… selektör yakmaktan selektör kolunu kırdık Okan!

-Bak bir tane daha götürüyorlar… Hastaneye mi götürüyorlar… Acile mi… belli değil… Adamların çektiğine bak ya…

-Bir Fenerli olarak çok güldüm. Daha rezil olamayız diyorum. Daha rezil oluyoruz.

-Hakemler olmasa ilk dörde giremez la!

-Bu şampiyonluk hakemlerin hakkı… bırakın onlar kutlasın…

- Öğğğğretmenim Galatasaray silgi mi aldı…

öğğğğretmenim o da benim saçımı çekti…

-Yine Avrupa’dan dört ye gel tamam mı…

-14 yıl Türkiye şampiyonu olmadığınız dönemi ne çabuk unuttunuz?

6-0, 6-0, 6-0...

-Ergenlikte yaşa takılanlar

-Ne kadar şampiyon olursanız olun, Fenerbahçe olmasa bir değeri yok gibi neden… (doğru söze ne denir. İşin en keyifli tarafı bu atışma… Fenerbahçesiz bir Galatasaray gerçekten düşünülemez… tadı tuzu… ŞP)

-Yıllar evvel derbi zamanı birbirini öldüren insanlar vardı bu ülkede, sonunda bir parça akıllanmış herhalde ülke insanları. Baksana Fenerbahçeliler Galatasaraylılar bir araya gelip bir şekilde şakalaşabiliyorlar ne mutlu... (Bu da bir kadın adıyla yapılmış paylaşım, belki de bir anne yorumu… görmek istediğini görüyor… ana yüreği dayanamıyor… ŞP.)

-Tarihte ilk defa Galatasaray bile Fenerbahçe’ye acıyıp destek oluyor. Fanatizmi bitirdiniz. Helal olsun size Fenerbahçe (Bu da bir kadın. Onun için emin olamadım ciddi mi, yoksa dalga mı geçiyor… ŞP.)

BAYRAĞIN FİYATINA BAKIŞ FARKI

-Bayrak satan bir satıcı: “Fenerbahçe şampiyon olsaydı keşke, bayrağın fiyatını bilmiyorlar istediğimiz fiyattan verirdik.”

-Aziz Yıldırım’dan bayrak satıcısı için açıklama: Sevgili Fenerbahçeliler 3 Temmuz 12 Mayıs,11 Aralık, 45 Haziran, 69 Mart’ta Fenerbahçe’ye yapılan kumpasları unutmadık, bayrak satan adamlardan bayrak almayın ben dağıtacam.

-Galatasaraylılar bayrakçıyla pazarlık yaparken, Fenerliler gariban adam sevinsin, bizim mutluluğumuzu ailesiyle paylaşsın diye adamın istediği parayı veriyor. Fenerli olmak adamlık ister herkesin harcı değildir.

-Fener şampiyon olsa ülke naftalin kokacak arkadaş!

-Uzun zaman oldu, tabii ki bilmiyorlar, o değil de 13 yıl oldu Ercan Saatçi ve Kıraç aç kaldılar!

-Gülmemem lazım, gülmemem lazım...

-Ben 41 yaşında FB’den ümidimi kestim, daha kötü bir tercih yapıp BJK’li oldum. En azından sevdiğim adamın gönlü olsun n’apiyim.

-Oğlum sekiz yaşında, iki senedir GS’lı. Ben 10 yıldır BJK’li, oğlum benden çok şampiyonluk gördü.

-Fenerbahçeliyim Ama cidden video bir harika olmuş dayının gülüşü efsane. cidden her koşulda. Mizah seviyemiz. Çok yüksek. Tebrik ediyorum. Harika olmuş

-Tarihte ilk defa Galatasaray bile Fenerbahçe’ye acıyıp destek oluyor. Fanatizmi bitirdiniz. Helal olsun size Fenerbahçe

-Hahahahah ulan biz olmasak n’apicak bunlar!

Galatasaray’a aşk olmasa Fener’deki güzellik neye yarar - Resim : 1

Yorumculara da çakmadan olmuyor

Sosyal medyada bir futbolsever hesaplamış. Son 12 yıldır şampiyonluk tahmini yapan Ahmet Çakar, ilk defa kimin şampiyon olacağını doğru tahmin etti:

14/15: Fenerbahçe (Galatasaray)

15/16: Fenerbahçe (Beşiktaş)

16/17: Fenerbahçe (Beşiktaş)

17/18: Fenerbahçe (Galatasaray)

18/19: Fenerbahçe (Galatasaray)

19/20: Fenerbahçe (Başakşehir)

20/21: Fenerbahçe (Beşiktaş)

21/22: Fenerbahçe (Trabzonspor)

22/23: Fenerbahçe (Galatasaray)

23/24: Fenerbahçe (Galatasaray)

24/25: Fenerbahçe (Galatasaray)

25/26: Galatasaray

Galatasaray’a aşk olmasa Fener’deki güzellik neye yarar - Resim : 2

Sosyal medyada bir futbolsever soruyor

Fenerbahçe’yi şampiyon yapamayan, 11 puan fark yiyen hocasına Real Madrid teklif yapıyor. Futbolcularına Avrupa’dan teklif yağıyor. 4 sezondur üst üste şampiyon olan Galatasaray’ın ise ne hocasına ne futbolcularına hiç teklif gelmiyor. Normalde tam tersi olması gerekmiyor mu? Var mı mantıklı bir açıklaması?

Galatasaray’a aşk olmasa Fener’deki güzellik neye yarar - Resim : 3

ANLAŞMA TAMAMLANDI

José Mourinho, Real Madrid’in bir sonraki menajeri olmaya hazırlanıyor! Portekizli antrenör, kulübün yönetimiyle anlaşmaya varmış. José Mourinho’dan resmi bir açıklama önümüzdeki hafta bekleniyor.

Galatasaray’a aşk olmasa Fener’deki güzellik neye yarar - Resim : 4

Bir futbolseverin komplo teorisi

TARİHE NOT DÜŞÜN OLACAKLARI YAZIYORUM;

-Fenerbahçe ligin ilk haftasında “SÜPER LİG’E YENİ ÇIKAN TAKIMLARDAN BİRİYLE” deplasmanda karşılaşır!

-Erzurumspor ile İLK MAÇ İLK 5 HAFTA İÇİNDE “Kadıköy’de” olur! Zira 2. devre SOĞUK HAVADA GİDERİZ kesin!

-Galatasaray TFF’nin Şampiyonlar Ligi grup maçları bitinceye kadar, yani mart ayına kadar İstanbul dışında maçı olmaz;

-BİR İHTİMAL belki Kocaeli, İzmir ya da Alanya’da bir maç... Avrupa maçı dönüşlerinde maçlar mutlaka Rams Parkta olur! UEFA İLE İSTİŞARE YAPARLAR Kİ ORTAK KARAR ALALIM diye!

-Galatasaray’ın Fenerbahçe ile ilk maçı Kadıköy’de; ikinci maç sezon sonuna doğru Rams Park’ta olur!

-Takribi eylül ayında Erzurumspor deplasmanına gider Galatasaray ve Diyarbakır deplasmanı LİGİN SONLARINDA heyecan düşünce olur! Gerginlik önlenir!

-DEĞİŞMEZ..!

Galatasaray’a aşk olmasa Fener’deki güzellik neye yarar - Resim : 5

Astrolog tahmini

“Sevgili Fenerbahçeliler içiniz rahat olsun. Göreceksiniz Fenerbahçe şampiyon olacak...”

Astrolog Can Aydoğmuş: “Galatasaray son iki maçını kaybedecek ve sürpriz bir şekilde Fenerbahçe şampiyon olacak.”

Yeryüzünden biri de altına not düşmüş: “Fenerbahçe’nin forveti yok, astrolog ne yapsın…”

Bakalım izleyeceğiz.

Galatasaray’a aşk olmasa Fener’deki güzellik neye yarar - Resim : 6

Bilgi için: Darısı herkesin başına

Galatasaray, son 30 yılda 34 kupa kazanmış. Bu süreçte Fenerbahçe 13, Beşiktaş ise 17 kupa kaldırmış. Toplam 64 kupa sarı-kırmızılıların. Fenerbahçe’nin 36, Beşiktaş’ın ise 37 kupası var.

Futbol