23 Nisan 2024 Salı
İstanbul 20°
  • İçel
  • Şırnak
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Şanlıurfa
  • Çorum
  • İstanbul
  • İzmir
  • Ağrı
  • Adıyaman
  • Adana
  • Afyon
  • Aksaray
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Ardahan
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bartın
  • Batman
  • Bayburt
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Düzce
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gümüşhane
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Hakkari
  • Hatay
  • Iğdır
  • Isparta
  • Kırşehir
  • Kırıkkale
  • Kırklareli
  • Kütahya
  • Karabük
  • Karaman
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kilis
  • Kmaraş
  • Kocaeli
  • Konya
  • Malatya
  • Manisa
  • Mardin
  • Muş
  • Muğla
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Osmaniye
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Uşak
  • Van
  • Yalova
  • Yozgat
  • Zonguldak

Satılan her 100 araçtan 4.5'i Peugeot olacak

Satılan her 100 araçtan 4.5'i Peugeot olacak
A+ A-

RECEP ERÇİN

Peugeot Türkiye Genel Müdürü Laurent Pernet ve Peugeot Türkiye Pazarlama Direktörü Mehmet Akın markanın 2017 hedeflerini İstanbul'da düzenledikleri bir basın toplantısıyla açıkladılar. Toplantıda verilen bilgilere göre, Peugeot markası, dünya satışlarında 1.9 milyon adet ile 2016 yılına göre yüzde 12.3 artış yakaldı.

KURA FEVRİ TEPKİ VERİLMEMELİ

Peugeot'nun Avrupa satışları 1 milyon 56 bin adet olurken, Peugeot Türkiye ise, 2016 yılında 25 bin 440 adedi binek, 10 bin 123 adedi hafif ticari olmak üzere toplam 35 bin 563 adet satış gerçekleştirdi ve yüzde 3.62 oranında pazar payı elde etti.

Toplantıda döviz kurlarına ilişkin bir soruyu yanıtlayan Laurent Pernet, “Fransa'dan uçağa bindiğimizle İstanbul'a indiğimiz süre arasında kur 4 kuruş artmıştı. Tahmin edilmesi zor. Kur artışını fiyatlara hemen yansıtmıyoruz. Önemli olan artışlara fevri tepki vermemek” dedi.

TÜRKİYE'DE 41 BİN PEUGEOT

Peugeot Türkiye 2017 yılı hedeflerini ise, Türkiye toplam oto pazarının 916 bin adet olacağı öngörüsü ile, yüzde 4.5 pazar payı ve 41 bin adet satış olarak belirledi.

Toplantıda bu satış adetlerini artırmaya devam etmek ve üst gam stratejisini hızlandırmak gibi iddialı hedeflerine ulaşmak için yeni ürün lansmanlarının 2017’de önemli bir rol üstleneceği belirtildi. Buna göre; SUV atağı, bu yılın da güçlü unsurlarından birisi olacak ve Peugeot markasının bu segmentteki varlığını ve imajımızı güçlendirecek. Yılın ikinci çeyreğinde pazara sunulacak olan Yeni SUV Peugeot 5008 ile Peugeot SUV ailesi tamamlanacak ve binek satışlarının yüzde 40’ını gerçekleştirecek.

Filo firmalarının tercihlerinden birisi olan 301 modelinin yenilenen versiyonu, yılın ilk çeyreğinde düzenlenecek olan lansmanı ile satış rakkamlarında önemli bir etken olacak.

Ayrıca Expert/Traveller ve Boxer Van 4.0 Ton lansmanlarıyla Hafif Ticari Araç ürün gamında atağa geçerek ve dinamik bir pazarda yeni müşterilere ulaşarak pazar payının artırılması hedefleniyor.

Son Dakika Haberleri