Belediye 67 personel alımı yapacak! İşte başvuru şartları...

Burdur Belediyesi tarafından 67 personel alınacak. Başvuru şartları neler? İlan numaraları neler? Başvuru nereden ve nasıl yapılacak?

Burdur Belediyesi bünyesinde engelli ve engelsiz beden işçisi olarak görev yapacak toplam 67 personel alınacak. Başvuru şartları neler? İlan numaraları neler? Başvuru nereden ve nasıl yapılacak?

BURDUR BELEDİYESİ PERSONEL ALIMI

BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

2 Engelli Beden İşçisi alımı için en az %40 engelli raporuna sahip olmak. En az İlköğretim mezunu olmak. İŞKUR İş İlan No (00008213459)

65 Beden İşçisi alımı için en az İlköğretim mezunu olmak. 18 ile 50 yaş aralığında olmak

İŞTE İLAN NUMARALARI...

20 Beden İşçisi alımı İŞKUR İş İlan No (00008213795)

25 Beden İşçisi alımı İŞKUR İş İlan No (00008214142)

10 Beden İşçisi alımı İŞKUR İş İlan No (00008214593)

10 Beden İşçisi alımı İŞKUR İş İlan No (00008214673)

BURDUR BELEDİYESİ PERSONEL ALIMI BAŞVURULARI NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?

Burdur Belediyesi 67 beden işçisi alımı iş başvuruları sadece İŞKUR üzerinden 22 Nisan 2024' kadar gerçekleştirilebilecek. Adaylar iş başvurularını İŞKUR Hizmet Noktaları, telefon hattı 170 numarasından ve İnternet adresi üzerinden tamamlayabilecekler.

Sonraki Haber