O belediye duyurdu! Yüksek maaşla 50 otobüs şoförü alınacak

Denizli Büyükşehir Belediyesi tarafından yüksek maaşla 50 şehiriçi otobüs şoförü alınacak. Başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Mali ve sosyal haklar neler? Başvuru nereden ve nasıl yapılacak?

Denizli Büyükşehir Belediyesi tarafından, şehiriçi otobüs şoförü olarak istihdam edilmek üzere yüksek maaşla 50 personel alımı yapılacağı duyuruldu. Başvurular 25.10.2024 tarihine kadar alınacak. Peki belediye şoför personel alımı için başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Mali ve sosyal haklar neler? Başvuru nereden ve nasıl yapılacak?

BELEDİYE ŞOFÖR ALIMI YAPACAK

BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

Yeni D, eski E ehliyet sahibi olmak.
SRC 2 belgesi sahibi olmak.
Pisikoteknik belgesi sahibi olmak.
Çalışma Saatleri: Vardiyalı
Araç kullanmaya engeli bulunmamak.
2 yıl deneyim

MALİ VE SOSYAL HAKLAR NELER?

*Sendikal haklar mevcuttur
*Asgari ücretin %38 fazlası maaş
*Maaşlara çalışma yılına göre kıdem farkı eklenecek
*Ramazan bayramı ikramiyesi
*Kurban bayramı ikramiyesi
*Banka promosyonu
O yılki tüm sosyal yardımlar (Eğitim, evlilik, ölüm, çocuk yardımı vb.)

BAŞVURU BELGELERİ NELER?

CV
Fotoğraf
Ehliyet
SRC
Pisikoteknik belgeleri

BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?

Denizli Büyükşehir Belediyesi 50 şehiriçi otobüs şoförü personel alımına başvurmak isteyen adaylar, belgeleriyle birlikte Sümer Mah. Çal Cad. No:59 Merkezefendi/Denizli adresine başvurularını bizzat yapabilecek. Kılavuz: https://media.iskur.gov.tr/76766/denizli-buyuksehir-belediyesi-ulasim-san-tic-a-s-25-10-2024.pdf

Sonraki Haber