Muğla Büyükşehir Belediyesi personel alımı yapacak

Muğla Büyükşehir Belediyesi, İŞKUR üzerinden 29 personel alımı yapılacağını duyurudu. Peki Muğla Büyükşehir Belediyesi personel alımı başvuru tarihleri ne zaman? Personel alımı başvuru belgeleri neler? Başvuru şartları neler?

Muğla Büyükşehir Belediyesi bünyesinde belirli süreli istihdam edilecek toplam 29 işçi alımı yapılacağı duyuruldu. İŞKUR üzerinden başvuruları alınacak personel alımı başvuruları başladı. Peki Muğla Büyükşehir Belediyesi personel alımı başvuru tarihleri ne zaman? Personel alımı başvuru belgeleri neler? Başvuru şartları neler?

MUĞLA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ PERSONEL ALIMI

BÜYÜKŞEHİR PERSONEL ALIMI BAŞVURU TARİHİ NE ZAMAN?

İŞKUR üzerinden gerçekleşecek başvuruya adaylar iş 18 Mart 2024 tarihi son başvuru günü dahil olmak üzere başvuru yapabilecek.

BAŞVURU BELGELERİ NELER?

Kimlik Fotokopisi, İkametgah Belgesi, Öğrenim Belgesi, Sağlık raporu. İŞKUR tarafından gönderilen listedeki adayların belge kontrolü için 22.03.2024 tarihine kadar Muğla Büyükşehir Belediye Başkanlığı İnsan Kaynakları ve Eğitim Dairesi Başkanlığı, Muslihittin Mah. Mehmet Zekai Özbek Sok. No:67 Menteşe/MUĞLA adresine başvuruya ilişkin belgelerini getirmeleri gerekmektedir. Belge kontrolüne müteakip başvuru şartlarına uyan adaylar arasından belirlenecek asil ve yedek liste, noter huzurunda çekilecek kura ile belirlenecektir.

BÜYÜKŞEHİR BEDEN İŞÇİSİ ALIMI BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

Beden işçisi alımı; En az İlköğretim en fazla lisans mezunu olmak. 18 ile 45 Yaş aralığında olmak.

10 Beden İşçisi Alımı İŞKUR İş İlan No (00008140827).

5 Beden İşçi Alımı İŞKUR İş İlan No (00008140860).

5 Beden İşçi Alımı İŞKUR İş İlan No (00008141169).

6 Beden İşçi Alımı İŞKUR İş İlan No (00008141207).

3 Beden İşçi Alımı İŞKUR İş İlan No (00008141234).

Sonraki Haber