Sakarya Belediyesi 2 ünvandan personel alımı yapacak!

Sakarya Belediyesi bünyesinde 2 farklı ünvanda personel alımı yapılacak. Peki başvuru evrakları neler? Başvurular hangi tarihler arasında gerçekleştirilecek? Personel alımı başvuru şartları neler?

Sakarya Belediyesi bünyesinde istihdam edilmek üzere 2 farklı ünvanda daimi süreli işçi alımı gerçekleştirileceği duyuruldu. Büro görevlisi ve Mühendis olarak görev yapacak belirsiz süreli daimi personel alımı ayrıntıları araştırılıyordu. Peki başvuru evrakları neler? Başvurular hangi tarihler arasında gerçekleştirilecek? Personel alımı başvuru şartları neler?

SAKARYA BELEDİYESİ PERSONEL ALIMI

BAŞVURU EVRAKLARI NELER?

Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi bünyesinde görev yapacak personel alım ilanına başvuruda bulunmak isteyen adaylar, sadece özgeçmiş belgeleriyle birlikte başvurularını gerçekleştirebilecek. Başvurular 26-27 Mart 2024 tarihlerinde alınacak. Ayrıntılı bilgiye https://media.iskur.gov.tr/85896/doc06560620240326062153.pdf üzerinden ulaşılabilecek.

PERSONEL ALIMI BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

Büro Görevlisi alımı; en az Lise mezunu olmak. 18 yaşını tamamlamış olmak. Emekli veya Emekli olmaya hak kazanmamış olmak. Tercihen Büro Yönetimi ve sekreterlik mezunu olmak. Sakarya ilinde ikamet ediyor olmak.

Mühendis Alımı için Teknik mühendislik bölümlerinden birinden mezun olmak tercihen Elektrik, Çevre Harita İnşaat vb. bölümlerin birinden mezun olmak.

Sonraki Haber