20 Mayıs 2024 Pazartesi
İstanbul 19°
  • İçel
  • Şırnak
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Şanlıurfa
  • Çorum
  • İstanbul
  • İzmir
  • Ağrı
  • Adıyaman
  • Adana
  • Afyon
  • Aksaray
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Ardahan
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bartın
  • Batman
  • Bayburt
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Düzce
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gümüşhane
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Hakkari
  • Hatay
  • Iğdır
  • Isparta
  • Kırşehir
  • Kırıkkale
  • Kırklareli
  • Kütahya
  • Karabük
  • Karaman
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kilis
  • Kmaraş
  • Kocaeli
  • Konya
  • Malatya
  • Manisa
  • Mardin
  • Muş
  • Muğla
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Osmaniye
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Uşak
  • Van
  • Yalova
  • Yozgat
  • Zonguldak

Ödeme alışkanlığı e-ticaretle değişiyor

Yeni Ödemeler Endeksi’ne göre 5 kişiden üçü online ödeme yapmaya istekli olduğunu belirtirken, başka bir raporda online ödeme alan KOBİ sayısının her ay salgın öncesi seviyelerin üzerinde kaldığı görüldü.

Ödeme alışkanlığı e-ticaretle değişiyor
A+ A-

Mastercard tarafından yayımlanan Yeni Ödemeler Endeksi’ne göre katılımcıların yüzde 64’ü kart bilgilerini girerek online ödeme yapma olasılıklarının yüksek olduğunu dile getirdi. Değişen Cüzdanlar: Yeni Tüketici Harcama Alışkanlıkları Raporu’nda hizmet odaklı küçük ve orta ölçekli işletmelerde online harcamalar 3 yılda yüzde 59 büyüdü. Parolapara CEO’su Fatih Çelik, “E-ticaretin hızlı büyümesi tüketicilerin alıştıkları ödeme deneyimlerini hizmet veya ürün satın aldıkları tüm işletmelerde görme ihtiyacını beraberinde getirdi. Sanal POS gibi ödeme çözümleri, her ölçekten işletme için olmazsa olmaza dönüşüyor. Parolapara olarak, kolay Sanal POS entegrasyonu ve teknik destek konusunda kendimize güveniyoruz.” dedi.

E-ticaret