Hedef ‘gayrimenkul kalesi’ olmak

Gayrimenkul sektöründe hayata geçen yeni proje RookZ, ismini satranç oyunundaki kale taşından alıyor. ‘Gayrimenkulün kalesi’ sloganıyla yola çıkan RookZ, sektörünün önde gelen markalarından biri olmayı hedeflediğini açıkladı.

Hedef ‘gayrimenkul kalesi’ olmak

RookZ markasının tanıtımı İstanbul’da The Ritz Carlton'da yapıldı. Gayrimenkul sektörünün önde gelen isimlerinden TÜGEM'in Kurucusu, İTO Gayrimenkul Komite Başkanı ve NEOPRA Gayrimenkul Yatırım A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Akdoğan, sektöre yepyeni bir soluk getirecek proje başlattı. "Gayrimenkulün kalesi" sloganıyla yola çıkan RookZ, sektörünün önde gelen markalarından biri olmayı hedefliyor.

'SEKTÖRÜN APPLE’I OLMAK İSTİYORUZ'

Akdoğan, yaptığı açılış konuşmasında gayrimenkul sektörünün Apple’ı olmak, sistemi iyileştirmek, geliştirmek, kolaylaştırmak ve hızlandırmak istediklerini belirtti: “Bunun yanı sıra ‘RookZ Türkiye’ olarak sektörde en son teknolojilerin uygulandığı, eşsiz eğitimleri, güçlü teknolojik altyapısı, karlı iş modeli ve işletme sistemi, etkili network fırsatları, güncel pazarlama teknikleri, verimlilik ve motivasyon odaklı organizasyonları ve ödül sistemleri ile müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkaracağız. Bu amaç ve heyecanla yola çıkarak sektörün en başarılı isimleriyle iş birliği yaptık. Hedefimiz, gayrimenkul sektöründe başarı hikayeleri yazmak ve sektörünün önde gelen markalarından biri olmaktır. Ülkemizden başlayarak global pazarda da büyüyen ve global pazardan pay alabilen bir Türk emlak franchise markası olacağız dedi.”

YAPAY ZEKA DENEYİMİ

Markanın teknoloji danışmanı Şevki Çatladı yaptığı değerlendirmede “RookZ, yapay zeka teknolojisini emlak sektörüne entegre eden ilk marka olacak.” dedi. Markanın kurucu ortağı ve eğitim direktörü Filiz Çobanoğlu’da “Girişimcilerin başarılarına rehberlik etmek, onları geliştirmek ve desteklemek en büyük önceliğimiz olacak.” ifadelerini kullandı.

MÜŞTERİ HAKLARI

Gayrimenkul Hukuku Derneği Başkanı ve markanın hukuk müşaviri Av. Ali Güvenç Kiraz “Markamızda tüm sözleşmeler maksimum şeffaflık, kalite ve güvence prensipleri doğrultusunda detaylı bir şekilde müşterilere sunulacak. Taşınmazların her detayı titizlikle paylaşılacak. Tüm kanunlar kapsamında müşterilerin hakları gözetilerek hizmet sunulacak.” şeklinde konuştu.

İSMİ SATRANÇTAN

Marka danışmanı Hanifi Özmenlikan “RookZ ismi, satranç oyunundaki kale taşını temsil ediyor ve stratejik bir yaklaşımın simgesi olacak şekilde seçildi. Bu marka, güçlü ve stratejik bir yaklaşımı simgeliyor.” dedi.

Sonraki Haber