Beydağ Belediyesi duyurdu! Personel alımı yapılacak
İzmir Beydağ Belediyesi Personel Limited Şirketi bünyesinde 4 farklı pozisyona personel alımı yapılacak. Peki başvuru şartları neler? Başvuru belgeleri neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?
İŞKUR tarafından duyurulan ilana göre, İzmir Beydağ Belediyesi Personel Limited Şirketi bünyesinde 4 farklı pozisyona personel alımı gerçekleştirilecek. Beydağ Belediyesi tarafından 1 büro işçisi alımı, 1 aşçı alımı, 4 garson alımı, 1 elektrikçi alımı yapılacak. Peki başvuru şartları neler? Başvuru belgeleri neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?
BELEDİYE PERSONEL ALIMI YAPACAK
BAŞVURU ŞARTLARI NELER?
İlçe nüfusuna kayıtlı olmak ve ilçe sınırlarında ikamet ediyor olmak, herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan emekli aylığı almaya hak kazanmamış olmak, askerlik ile ilişkisi bulunmamak, görevine yapmasına engel sağlık problemi bulunmamak.
BAŞVURU BELGELERİ NELER?
Adaylardan ilgili genel ve özel tüm mevzuat hükümlerinden kaynaklanacak bilgi ve belgeleri ibraz etmek, dilekçe, kimlik, ikametgah, nüfus kayıt örneği isteniyor.
BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?
Belediye personel alımı başvuruları 8 Mayıs’a kadar alınacak. Başvurular “Atatürk Mahallesi Arıturk Sokak No:27 Beydağ / İzmir” adresine olacak. Kılavuz: https://media.iskur.gov.tr/88925/beydag-pers-ltd.pdf