Burhaniye Belediyesi duyurdu! 50 personel alınacak
Balıkesir Burhaniye Belediyesi tarafından 50 personel alımı yapılacak. Peki başvuru şartları neler? Başvuru belgeleri neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?
Balıkesir Burhaniye Belediyesi tarafından geçici olarak 50 personel alımı yapılacağı duyuruldu. Beden işçisi olarak istihdam edilecek personeller, Burhaniye ilçe sınırlarında çalışacak. Peki başvuru şartları neler? Başvuru belgeleri neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?
BURHANİYE BELEDİYESİ PERSONEL ALIMI YAPACAK
BAŞVURU ŞARTLARI NELER?
Burhaniye ilçesinde ikametgah etmek
Başvuruların şahsen yapılması gerekmektedir
Emekliliğe hak kazanmış veya emekli olmamak
Affa uğramış dahi olsa devletin güvenliğine karşı suçlardan anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlardan mahkum olmamak
En az okur yazar en fazla lisans mezunu olmak
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER NELER?
Başvuruda bulunacak adaylar, dilekçe, kimlik fotokopisi, ikametgah belgesi, adli sicil, 1 adet fotoğraf, diploma belgeleri ile başvurularını gerçekleştirebilecek. Başvuru Tarihleri: 24.04.2024 - 26.04.2024
Başvuru Adresi: Mahkeme mah. Hürrriyet cad. No:80