05 Mayıs 2024 Pazar
İstanbul 15°
  • İçel
  • Şırnak
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Şanlıurfa
  • Çorum
  • İstanbul
  • İzmir
  • Ağrı
  • Adıyaman
  • Adana
  • Afyon
  • Aksaray
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Ardahan
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bartın
  • Batman
  • Bayburt
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Düzce
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gümüşhane
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Hakkari
  • Hatay
  • Iğdır
  • Isparta
  • Kırşehir
  • Kırıkkale
  • Kırklareli
  • Kütahya
  • Karabük
  • Karaman
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kilis
  • Kmaraş
  • Kocaeli
  • Konya
  • Malatya
  • Manisa
  • Mardin
  • Muş
  • Muğla
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Osmaniye
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Uşak
  • Van
  • Yalova
  • Yozgat
  • Zonguldak

Bakanlık personel alımı başvuruları nasıl yapılır? İşte adım adım başvuru...

İçişleri Bakanlığı tarafından gerçekleşecek personel alımının nasıl yapılacağı merak ediliyordu. Peki hangi ünvanlardan personel alınacak? Başvuru süresince nelere dikkat edilmesi gerekiyor? Başvuru nasıl yapılır?

İçişleri Bakanlığı personel alımı başvurusu nasıl yapılır? Bakanlık personel alımı adım adım başvuru...

İçişleri Bakanlığı tarafından gerçekleşecek 4/B sözleşmeli 1608 personel alımı online başvuru süreci devam ediyor. 26 Nisan 2024 tarihine kadar devam edecek Bakanlık personel alımının nasıl olacağı araştırılıyordu. Peki hangi ünvanlardan personel alınacak? Başvuru süresince nelere dikkat edilmesi gerekiyor? Başvuru nasıl yapılır?

İÇİŞLERİ BAKANLIĞI PERSONEL ALIMI HAKKINDA MERAK EDİLENLER

HANGİ ÜNVANLARDAN PERSONEL ALIMI OLACAK?

“Koruma ve Güvenlik Görevlisi “Silahlı”, Kaloriferci, Garson, Aşçı Yardımcısı, Aşçı, Temizlik Görevlisi, Şoför, Destek Personeli, Çağrı Karşılama Personeli, Büro Personeli, Teknisyen “Marangoz”, Teknisyen “Klima”, Teknisyen “Sıhhi Tesisat”, Teknisyen “Bilgisayar”, Teknisyen “Elektrik- Elektronik”, Teknisyen, Tekniker “Elektrik-Elektronik”, Tekniker “İnşaat”, Tekniker “Makine”, Tekniker “Bilgisayar”, Tekniker, Mühendis “Jeoloji”, Mühendis “İnşaat”, Mühendis “Yazılım”, Mühendis “Harita”, Mühendis “Bilgisayar”, Mühendis “Makine”, Mühendis “Elektrik- Elektronik”, Mühendis, Mimar, Programcı, Avukat, Arşiv Uzmanı”

BAŞVURU NASIL YAPILIR?

Başvuruda bulunacak adayların e-devlet şifresine sahip olmaları gerekiyor. Bu kapsamda, e-devlet şifresi edinmeyen adaylar, PTT’den şahsen başvuru ile e-devlet şifresine sahip olabilir.

Bakanlık personel alımı başvuruları nasıl yapılır? İşte adım adım başvuru...

Adaylar online başvuruları Bakanlık “Duyurular” sayfasında yer alan “İçişleri Bakanlığı Aday Profil Bilgileri Düzenleme ve Sınav Başvuru” bağlantısına tıklayarak e-Devlet şifresi ile giriş yapabilecek.

Profil bilgileri: Adayın profil bilgileri olan kimlik, öğrenim, askerlik ve YDS bilgileri otomatik gelecektir. Hatalı veya eksik bilgi olması durumunda adayların kurumlarla iletişime gererek gerekli düzeltmeleri yaptırmaları gerekiyor.

Lise mezunu adayların ise ilgili diploma, alan bilgisi vb. hususları sisteme yüklemesi gerekiyor. Adaylar gerekli belgeleri ekleyerek “lise bilgisini kaydet” butonuna basarak başvurularına devam edebilecek.

Kişisel bilgiler: Kişisel bilgiler bölümünde otomatik olarak fotoğraf gelmeyenler Bakanlığın personel kimlik kartı bağlantısından güncel fotoğrafını belirtilen özelliklere göre yüklemesi gerekiyor.

Başvurumu Tamamla: Adayların “İçişleri Bakanlığı Aday Profil Bilgileri Düzenleme ve Sınav Başvuru” linki aracılığıyla e-Devlet üzerinden elektronik ortamda yapmaları “Başvurumu Tamamla” butonuna basmaları gerekiyor.

Başvurumu İptal Et ve Yeniden Başvur: Adaylar 26 Nisan 2024 saat 16.00’a kadar “Başvurumu İptal Et ve Yeniden Başvur” alaından gerekli güncellemeyi yapabilecekler.

Personel alımı