05 Mayıs 2024 Pazar
İstanbul 15°
  • İçel
  • Şırnak
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Şanlıurfa
  • Çorum
  • İstanbul
  • İzmir
  • Ağrı
  • Adıyaman
  • Adana
  • Afyon
  • Aksaray
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Ardahan
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bartın
  • Batman
  • Bayburt
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Düzce
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gümüşhane
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Hakkari
  • Hatay
  • Iğdır
  • Isparta
  • Kırşehir
  • Kırıkkale
  • Kırklareli
  • Kütahya
  • Karabük
  • Karaman
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kilis
  • Kmaraş
  • Kocaeli
  • Konya
  • Malatya
  • Manisa
  • Mardin
  • Muş
  • Muğla
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Osmaniye
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Uşak
  • Van
  • Yalova
  • Yozgat
  • Zonguldak

‘İhracat’ yeşil sahalarda

‘İhracat’ yeşil sahalarda
A+ A-

YÜZ bini aşkın ihracatçının çatı kuruluşu Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM), 7’den 70’e toplumun tüm kesimlerine ihracatı tanıtmak amacıyla sürdürdüğü projelerine bir yenisini daha ekledi. TİM, Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) ile iş birliğine giderek futbolseverlere ulaşmak için yeşil sahalara indi. Yapılan iş birliği kapsamında, Spor Toto Süper Lig’de sezonun geri kalanında ev sahibi takımların sahasında oynanacak karşılaşmalarda “İhracatımız Şampiyonlar Ligi’nde, Hedef 250 milyar dolar” ibareli pankartla çıkılacak. Proje ilk olarak, ligin 21’inci haftasında oynanan Sivasspor-Trabzonspor müsabakasıyla başladı.

‘ARTIK ŞAMPİYONLAR LİGİ’NDEYİZ’

Proje hakkında bilgi veren TİM Başkanı İsmail Gülle, şu açıklamaları yaptı: “TFF’nin, ihracat sektörüne yönelik duyarlılığı artırmak için başlattığımız kampanyaya verdiği destek çok önemli. İhracat, Türkiye’nin büyümesi ve gelişmesindeki en önemli itici güç. 2021 yılında üst üste rekorlar kırarak, 225 milyar dolar ihracat gerçekleştirdik. Artık yeni ligdeyiz. Nasıl ki kulüpler düzeyinde en önemli organizasyon Şampiyonlar Ligi’yse, biz de artık ihracatta Şampiyonlar Ligi’ndeyiz. Şimdi hedefimiz 250 milyar dolar ihracat.

“Ülkemizde milyonlarca vatandaşımız futbolu takip ediyor. Genç nüfusumuz ise, doğru yönlendirilip desteklendiği takdirde pek çok alanda olduğu gibi, sporda da en büyük rekabet avantajımız olacak. Bu yüksek potansiyel, spora olan ilgi ve sevgi, Türkiye’de sporun gelişimi, ihracat açısından son derece cesaret vericidir. Bu potansiyeli daha çok ihracatçıya ve daha fazla ihracata dönüştürmek istiyoruz.”

TFF ihracat Futbol tim yeşil saha