Kemer Belediyesi duyurdu! Personel alımı yapılacak
Antalya Kemer Belediyesi tarafından personel alımı yapılacağı duyuruldu. Peki belediye personel alımı başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?
İŞKUR'da yayınlanan ilanda, Antalya Kemer Belediyesi tarafından otomotiv mekanikeri personel alımı yapılacağı duyuruldu. Peki belediye personel alımı başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?
KEMER BELEDİYESİ PERSONEL ALACAK
BAŞVURU ŞARTLARI NELER?
TC vatandaşı olmak
18 yaşını tamamlamış olmak
Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması olumlu olmak
Erkek adaylar için askerlikle ilişiği olmamak
Kemer (Antalya) sınırlarında ikamet ediyor olmak
Yapılacak işin niteliğine göre sağlık sorunu bulunmuyor olmak
Herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan emeklilik, yaşlılık veya malullük aylığı almaya hak
kazanmamış olmak
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER NELER?
Kimlik fotokopisi, İkametgah,
Adli sicil kaydı, Mezuniyet belgesi
Sağlık raporu, Son 6 ay içinde çekilmiş 5 adet fotoğraf
BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?
Kemer Belediyesi personel alımı için başvurular 6 Mayıs 2024 tarihine kadar gerçekleştirilebilecek. Adaylar başvurularını https://media.iskur.gov.tr/88939/kemer-bel-06-05-2024.pdf kılavuzunda belirtilen adrese yapabilecek.