17 Mayıs 2024 Cuma
İstanbul 14°
  • İçel
  • Şırnak
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Şanlıurfa
  • Çorum
  • İstanbul
  • İzmir
  • Ağrı
  • Adıyaman
  • Adana
  • Afyon
  • Aksaray
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Ardahan
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bartın
  • Batman
  • Bayburt
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Düzce
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gümüşhane
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Hakkari
  • Hatay
  • Iğdır
  • Isparta
  • Kırşehir
  • Kırıkkale
  • Kırklareli
  • Kütahya
  • Karabük
  • Karaman
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kilis
  • Kmaraş
  • Kocaeli
  • Konya
  • Malatya
  • Manisa
  • Mardin
  • Muş
  • Muğla
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Osmaniye
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Uşak
  • Van
  • Yalova
  • Yozgat
  • Zonguldak

Kerevitaş dondurulmuş gıda ürünlerini sergiledi

Dondurulmuş gıda şirketi Kerevitaş, Ev Dışı Tüketim (EDT) sektörünün önemli uluslararası organizasyonlarından ANFAŞ 30. Uluslararası Gıda ve İçecek İhtisas Fuarı’na katıldı.

Kerevitaş dondurulmuş gıda ürünlerini sergiledi
A+ A-
EKONOMİ SERVİSİ

ANFAŞ 30. Uluslararası Gıda ve İçecek İhtisas Fuarı, 6-9 Şubat tarihleri arasında Antalya’da düzenlendi. EDT kanalında patates, sebze, meyve, donuk unlu mamüller, pizza, ton balığı ve konserve kategorilerinde geniş ürün çeşitliliğine sahip olan Kerevitaş, ANFAŞ’ta SuperFresh markasıyla yer aldı.

‘DONUK FIRINCILIK’I BÜNYEMİZE KATTIK’

“Topraktan Tabağa Sıfır Gıda Kaybı” iş modeliyle sürdürülebilirliği odağına alan SuperFresh, fuar ziyaretçilerine dondurulmuş gıda konusundaki farkındalık çalışmalarını anlattı. Ülkemizde ve bölgemizde EDT pazarının her geçen gün daha da büyüdüğünü ve çeşitlendiğini belirten Kerevitaş CEO’su Mert Altınkılınç, EDT’de 2023’te dondurulmuş unlu mamüller alanında Donuk Fırıncılık şirketini bünyelerine katarak güçlerini artırdıklarını söyledi.

‘GIDA İSRAFINI AZALTIYOR’

Dondurulmuş gıdanın, israfının önlenmesi ve sürdürülebilir tarım için önemli olduğunu vurgulayan Kerevitaş CMO’su Gülizar Öcal Doğan, dünya genelinde üretilen her 100 kg sebzenin 67 kg’ı tarımsal faaliyetler, lojistik ve ürün işleme nedeniyle gıda atığına dönüşürken, sadece 33 kg’ının tüketiciye ulaşabildiğini dile getirerek, “SuperFresh, ‘Topraktan Tabağa Sıfır Gıda Kaybı’ iş modeliyle 100 kg sebzenin tam 94 kg’ını tüketicilere ulaştırarak gıda israfıyla mücadele ediyor.” dedi.

Antalya Gıda