NATO’nun Ankara’da düzenleyeceği zirveye bir aydan az zaman kala Türk gençliği de eylem planını açıkladı. TGB Genel Başkanı Kayahan Çetin, 4 Temmuz’da Ankara’da NATO’ya karşı bir yürüyüş düzenleyeceklerini söyledi, tüm Türk Milleti’ni yürüyüşe davet etti.
NATO
WAYU çatısı altında kurduğumuz bu köprüler, yarının bağımsız, başı dik ve üreten ülkelerinin ittifakını müjdelemektedir. Şölenin ardından ülkelerine dönen Tunus Halk Cephesi Partisi temsilcisi Khadija Nouri ile Pakistan İşçi Köylü Partisi temsilcisi Ayesha Gardezi yoldaşlarımıza görüşlerini sorduk
19 Mayıs
Türkiye Gençlik Birliği, CHP’nin 38. Olağan Kurultayı’na ilişkin verilen 'mutlak butlan' kararının ardından bir açıklama yayımladı. TGB Genel Başkanı Kayahan Çetin'in yaptığı açıklamada Türk gençliğine örgütlenme ve mücadele çağrısı yapıldı.
Kayahan Çetin
Şölen’e katılan gençler kürsüde konuştu, bazıları video mesaj gönderdi. Savaş cephesindeki İran, Filistin, Lübnan, Yemen’den gençler salona seslendi. Gençlik görev almaya hazır olduğunu ilan etti, ‘Geleceği, kardeşliği ve bağımsızlığı kuracak irade burada!’ mesajı verdi
İran
Uluslararası Antiemperyalist Gençlik Şöleni’nde Türk gençliği ve 25 ülkeden gençler buluştu. Konuşmaların yanı sıra paneller, dans gösterileri ve konserlerle devam eden şölenin sonunda gençler yürüyüş düzenledi. ABD emperyalizmine meydan okuyan yeni dünyanın gençleri NATO’nun mezar taşını taşıdı.
19 Mayıs
19 Mayıs’ın 107. yılında dünya gençliği İstanbul’da buluşarak ABD emperyalizmi ve İsrail siyonizmine meydan okuyacak. 25 ülkeden gelen antiemperyalist gençler, TGB önderliğinde NATO’nun Ankara’da düzenleyeceği toplantıya yanıt verecek. Beşiktaş’ta ki yürüyüşte NATO’nun mezar taşını taşıyacaklar.
19 Mayıs
Türkiye Gençlik Birliği (TGB), kuruluşunun 20 yılını yeni genel merkez binasının açılışıyla taçlandırdı. Ankara Kızılay’daki bina açılışında konuşan TGB Ankara İl Başkanı Aslı Sezen Sezgin, 7-8 Temmuz’da Türkiye’de yapılacak NATO Zirvesi’yle ilgili de mesajlar verdi.
TGB, dünya gençliği ile birlikte temmuz ayında Ankara’da düzenlenecek NATO zirvesine vereceği yanıta hazırlanıyor. Antiemperyalist gençlik, emperyalist ve siyonist saldırganlığa karşı 19 Mayıs’ta İstanbul’da düzenlenecek olan Uluslararası Gençlik Yürüyüşü’nde tek vücut olacak
ABD
19 Mayıs: emperyalizme ve işgale karşı isyanın başladığı gün. Mustafa Kemal Paşa, devrimci bir hükümet kurmak için o gün, Samsun’a çıktı. Bu yalnızca bir çıkış değil, Türkiye’nin kaderini değiştiren devrimci bir adımdı. Bayramımızın 107. yılını, geleceğimizi ören TGB’li genç önderlerle konuştuk.
19 Mayıs
ODTÜ’de terör uzantılarının Türk bayrağına saldırısı, şair Nâzım Hikmet’e ‘bayrak vasiyeti’ni yeniden hatırlattı. Aktarılana göre Nâzım Hikmet, ‘Çocuklar bir vasiyetim var sizlere… Asla, hiçbir şekilde bayrağımızı değiştirmeyin. Değiştirmek isteyene engel olun.’ ifadelerini kullanmıştı
ODTÜ
TGB Genel Başkanı Kayahan Çetin, ODTÜ Bahar Şenliği’nde Türk bayrağı açan öğrencilere yönelik saldırıya sert tepki gösterdi. Çetin, üniversite yönetiminin terör iltisaklı gruplara tavizler verdiğini belirterek vatansever öğrencilere bayrağı daha yukarı kaldırma çağrısında bulundu.
ODTÜ
Türkiye Gençlik Birliği (TGB) ve Dünya Anti-Emperyalist Gençlik Birliği (WAYU), 19 Mayıs’ın 107. yılında 25 ülkeden gençleri İstanbul’da bir araya getiriyor. Dünya gençleri; ABD emperyalizmi, İsrail siyonizmi ve NATO saldırganlığına karşı tam bağımsızlık iradesini Beşiktaş’tan ilan edecek
ABD