Toyota, yeni elektrikli otomobilinin üretimine Çek Cumhuriyeti’nin Kolin kentinde başlayacağını duyurdu. İlk kez Avrupa'da tamamen elektrikli modelinin üretmeye başlayacak olan Toyota, yaklaşık 680 milyon Avroluk yatırımla tesisi genişletecek, elektrikli araç ve batarya üretimini bir arada yapacak.
Toyota
Sıfır km otomobil almak isteyenler için süreç sadece bayiye gitmekten ibaret değil. Doğru model seçimi, ödeme yöntemleri, vergi ve ek masraflar, teslim süresi, garanti kapsamı ve hatta ikinci el değer kaybı Türkiye’de sıfır km otomobil satın alma rehberi 2025 için çok önemli unsurları oluşturuyor.
Otomobil
Volvo’nun ilk uzun menzilli plug-in hibrit modeli olan yeni XC70, 200 kilometrenin üzerinde elektrikli sürüş menzili, hızlı şarj teknolojisi ve gelişmiş güvenlik donanımlarıyla tanıtıldı. Çin’de ön siparişe açılan model, ilerleyen dönemde Avrupa pazarına da sunulacak.
Volvo
Hyundai, yapay zeka ve otonom sürüş teknolojileriyle geleceğin ulaşımını şekillendirmeyi hedefleyen Next Urban Mobility Alliance (NUMA) girişimini resmen duyurdu. İttifak, özellikle ulaşım imkânları kısıtlı bölgeler ve hareket kabiliyeti sınırlı bireyler için kapsayıcı çözümler geliştirmek istiyor.
Hyundai
Araç sahiplerine tek noktada kapsamlı bakım ve onarım hizmeti sunmayı amaçlayan Otopratik Maxi konseptinin ilk mağazası İstanbul Ümraniye’de kapılarını açtı. Yeni model, elektrikli araçlardan filo yönetimine kadar geniş bir yelpazede çözümler sunuyor.
Otomobil
Elektrikli otomobil satışları dünya genelinde hızla artarken, ikinci el elektrikli otomobil piyasası da giderek büyüyor. Ancak, batarya sağlığı başta olmak üzere İkinci el elektrikli otomobil alırken nelere dikkat edilmeli konusu tüketicilerin çok önem vermesi gereken konuların başında geliyor.
Otomobil
Avrupa otomobil pazarı, 2025’in 7 ayında toplamda 6 milyon 491 bin 448 adet yeni araç satışıyla geçen yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 0,7 daraldı. Ancak elektrikli, hibrit ve plug-in hibrit modellerde artış sürerken, benzinli ve dizel araçlar hızla pazar kaybediyor.
Otomobil
Avrupa ve Türkiye otomotiv pazarlarında müşteriler tarafından en çok tercih edilen renk seçenekleri belli oldu Nötr tonların hakimiyetine rağmen duygusal bağ kurulan modellerde canlı renkler öne çıkıyor, iç mekân malzeme tercihlerinde ise bölgesel farklılıklar belirleyici oluyor.
Otomobil