20 Mayıs 2024 Pazartesi
İstanbul 19°
  • İçel
  • Şırnak
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Şanlıurfa
  • Çorum
  • İstanbul
  • İzmir
  • Ağrı
  • Adıyaman
  • Adana
  • Afyon
  • Aksaray
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Ardahan
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bartın
  • Batman
  • Bayburt
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Düzce
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gümüşhane
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Hakkari
  • Hatay
  • Iğdır
  • Isparta
  • Kırşehir
  • Kırıkkale
  • Kırklareli
  • Kütahya
  • Karabük
  • Karaman
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kilis
  • Kmaraş
  • Kocaeli
  • Konya
  • Malatya
  • Manisa
  • Mardin
  • Muş
  • Muğla
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Osmaniye
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Uşak
  • Van
  • Yalova
  • Yozgat
  • Zonguldak

Aktif satıcı tabanını 83 bine çıkardı

E-ticaret platformu Hepsiburada 2022'nin ilk çeyreğinde büyümesini sürdürdü. Hepsiburada’nın toplam satış hacmi, 2021’in ilk çeyreğine oranla yüzde 84.4 artarak 8.3 milyar TL oldu.

Aktif satıcı tabanını 83 bine çıkardı
A+ A-

Hepsiburada, platform üzerinden verilen sipariş adedini 2021’in aynı dönemine göre yüzde 63.2 artırdı. Yılın ilk üç ayında Hepsiburada’ya verilen sipariş sayısı 15 milyon adede ulaşırken, Hepsiburada’nın 2021 yılı ilk çeyreğinde 4.1 olan müşteri başına ortalama sipariş sıklığı da, yüzde 22.1 artışla 4.9’a yükseldi. Şirketin 2022 yılı ilk çeyreğindeki aktif satıcı tabanı 2021’in aynı dönemine oranla yüzde 55 artarak, 82 bin 934’e çıktı. Platformdaki ürün sayısı ise yıllık yüzde 110 artışla 110.7 milyon adede ulaştı. Hepsiburada’nın toplam satışları içinde pazaryeri payı da yıllık bazda yüzde 65.4 olarak gerçekleşti.

BEKLENTİLERİN ÜZERİNDE...

Hepsiburada CEO’su Murat Emirdağ, 2022 yılı birinci çeyrek finansal sonuçlarıyla ilgili şunları söyledi: “Türkiye’nin yerli sermayeli en büyük e-ticaret şirketi olarak iş ortaklarımız, teknolojimiz, ticaret ekosistemimiz, yönetim ve kültürümüzle Türkiye‘yi global arenada temsil eden bir marka olmanın gururunu ve sorumluluğunu taşıyoruz. Beklentilerin üzerinde bir başarıyla tamamladığımız 2021 yılının ardından, 2022’nin ilk çeyreğine de güçlü sonuçlarla başladık. Zorlu küresel makro-ekonomik koşullar, artan rekabet ve yüksek seyreden enflasyon eğilimine rağmen yakaladığımız bu başarının arkasında, KOBİ ve işletmeleri destekleyerek perakende sektörü ile el ele büyümeyi hedefleyen, müşterimizi her daim merkeze alan bakış açımız yatıyor. Aldığımız sonuçları, uzun vadeli stratejimiz ve rasyonel yatırımlarımızın karşılığı olarak görüyoruz.”

E-ticaret Hepsiburada