Aydın Büyükşehir Belediyesi 26 personel alacak!
Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından 26 personel alınacak. Peki hangi pozisyona kaç personel alınacak? Başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından istihdam edilmek üzere farklı pozisyonlarda toplam 26 personel alımı yapılacak. Peki hangi pozisyona kaç personel alınacak? Başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?
AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ 26 PERSONEL ALACAK
HANGİ POZİSYONA KAÇ PERSONEL ALINACAK?
1 Yüzey Kazma Makinası Operatörü
2 Kara Tanker Şoförü
4 Tır Çekici Şoförü
1 İş Makinası Operatörü
2 Kamyon Şoförü
1 Finişer Serici Operatörü
3 Ekskavatör Operatörü
1 Silindir Operatörü
3 Loder Operatörü
4 Bekoloder Operatörü
2 Lastik Tamir Ustası
1 İş Makineleri Yağcısı
1 İş Makinesi Bakım ve Onarımcısı
2 Kaynak Ustası
2 Oto Elektrik Ustası
BAŞVURU ŞARTLARI NELER?
1. Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı olmak
2. 18 yaşını bitirmiş olmak 50 yaşını doldurmamış olmak 3. Kamu haklarından mahrum bulunmamak
4. Medeni Haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak
5. Askerlik ile ilişkisi bulunmamak
6. Aydın il sınırları içerisinde ikamet etmek
7.Ustalık belgesi/mesleki yeterlilik belgesi/Milli Eğitim Bakanlığına bağlı mesleki ve teknik eğitim okullarından veya üniversitelerin mesleki ve teknik eğitim veren okul ve bölümlerinden mezun olmak şartlarından en az birini sağlamak
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER NELER?
1. Özgeçmiş
2. Adli Sicil Kaydı
BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?
Adaylar başvurularını 22 Ocak 2025 tarihine kadar, kılavuzdaki e-posta adresi mail göndererek ve başvuru adresine gelerek yüz yüze başvuru yapabilirler. Kılavuz: https://media.iskur.gov.tr/100465/aydin-buyuksehir-belediyesi-personel-a-s-22-01-2025.pdf