Yandex
05 Aralık 2025 Cuma
İstanbul
  • Şırnak
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Şanlıurfa
  • Çorum
  • İstanbul
  • İzmir
  • Ağrı
  • Adıyaman
  • Adana
  • Afyon
  • Aksaray
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Ardahan
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bartın
  • Batman
  • Bayburt
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Düzce
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gümüşhane
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Hakkari
  • Hatay
  • Iğdır
  • Isparta
  • Kırşehir
  • Kırıkkale
  • Kırklareli
  • Kütahya
  • Karabük
  • Karaman
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kilis
  • Kmaraş
  • Kocaeli
  • Konya
  • Malatya
  • Manisa
  • Mardin
  • Mersin
  • Muş
  • Muğla
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Osmaniye
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Uşak
  • Van
  • Yalova
  • Yozgat
  • Zonguldak

Dev market zinciri isim değiştiriyor! Büyük indirimlerle geri dönecek

Tarım Kredi Marketleri genç nesli hedefleyen yeni vizyonuyla dönüşüm sürecine girdi. Açılacak mağazalar “KOOP” ismiyle hizmet verecek. Market zinciri, hem yerli üreticiyi hem de tüketiciyi desteklemeyi sürdürecek.

Dev market zinciri isim değiştiriyor! Büyük indirimlerle geri dönecek

Türkiye genelinde 4 bin 500 satış noktasıyla hizmet veren Tarım Kredi Marketleri, genç kuşağa hitap edecek yeni bir mağaza konseptiyle yoluna devam ediyor. Tarım Kredi Kooperatif Marketleri, “KOOP” adı altında genç tüketicilere yönelik mağazalar açmaya hazırlanıyor. Zincir marketin bu dönüşüm süreci, sadece isim değişikliğiyle sınırlı kalmayacak; ürün çeşitliliği, mağaza yapısı ve fiyat politikalarında da yenilikler hedefleniyor.

'KOOP' MAĞAZALARIYLA GENÇ TÜKETİCİ HEDEFTE

Tarım Kredi Marketleri Genel Müdürü Varol Halepli, düzenlediği basın toplantısında yeni vizyonu kamuoyuyla paylaştı. Halepli, yeni mağazaların “KOOP” ismiyle açılacağını belirterek, gençlerin tüketim alışkanlıklarına uyum sağlayan ürün ve hizmetlerle bu kesime ulaşmayı amaçladıklarını söyledi.

“Genç tüketicilerle buluşmak ve alışkanlık yaratmak istiyoruz. Bu nedenle ürün ve hizmet çeşitliliğimizi gençlerin taleplerine göre şekillendiriyoruz.”

KOOPERATİF YAPISI İLE ÜRETİCİYE DOĞRUDAN DESTEK

Tarım Kredi'nin en büyük farkının doğrudan üreticiyle çalışması olduğunu vurgulayan Halepli, “Biz Türkiye’nin yüzde 100 çiftçi marketiyiz” dedi. Kooperatif yapısının, tüketiciye doğallık ve güven sunduğunu belirten Halepli, bu yapı sayesinde halkın doğrudan üreticiden alışveriş yapma imkânına sahip olduğunu ifade etti.

ZARARINA SATIŞ VE YERLİ ÜRETİME ÖNCELİK

Bazı ürünlerde zararına satış yaptıklarını açıklayan Halepli, bu uygulamanın hem üreticiyi hem de tüketiciyi koruma amacı taşıdığını söyledi. Temel gıda ve süt ürünlerinde ithal ürün yerine, yerli üretim tedarik edilene kadar satış yapılmadığını da vurguladı.

MARKET RAFLARININ YÜZDE 65’İ KENDİ ÜRETİMİ

2024 yılı itibarıyla Tarım Kredi Market ürünlerinin yüzde 65’inin kendi iştirakleri tarafından üretildiğini söyleyen Halepli, özellikle bakliyat ve süt ürünlerinde ciddi bir güven oluşturduklarını belirtti.

“Temel gıda ve süt ürünleri bizim en güçlü alanlarımız. Türkiye’de en uygun fiyata peynir ve tereyağı satan markayız.”

Tarım Kredi Kooperatif Marketleri