20 Mayıs 2024 Pazartesi
İstanbul 20°
  • İçel
  • Şırnak
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Şanlıurfa
  • Çorum
  • İstanbul
  • İzmir
  • Ağrı
  • Adıyaman
  • Adana
  • Afyon
  • Aksaray
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Ardahan
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bartın
  • Batman
  • Bayburt
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Düzce
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gümüşhane
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Hakkari
  • Hatay
  • Iğdır
  • Isparta
  • Kırşehir
  • Kırıkkale
  • Kırklareli
  • Kütahya
  • Karabük
  • Karaman
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kilis
  • Kmaraş
  • Kocaeli
  • Konya
  • Malatya
  • Manisa
  • Mardin
  • Muş
  • Muğla
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Osmaniye
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Uşak
  • Van
  • Yalova
  • Yozgat
  • Zonguldak

E-ticarette imece dönemi Vartabi ile başladı

E-ticaret sektöründe faaliyete başlayan Vartabi, satıcılar için komisyon oranlarını kaldırdığını açıkladı.

E-ticarette imece dönemi Vartabi ile başladı
A+ A-
EKONOMİ SERVİSİ

Tüketiciler için ‘Mutluluk listesi’ seçeneğini devreye alarak, özel günlerdeki hediyeleşme kültürünü dijital imeceye dönüştürdüklerini belirten Vartabi Genel Müdürü Gonca Soyluoğlu, komisyon almadıkları için platformlarındaki satıcıların bunu müşterilere yansıtmalarını salık verdiklerini söyledi.

AGRESİF REKLAMA KARŞI

“Artık ev kurmak 150 bin liradan 350 bin liraya belki daha fazlaya çıkmış da olabilir.” diyen Soyluoğlu, imece sistemi ile insanların Vartabi üzerinden yardımlaşarak ceyiz dizebileceklerini ifade etti. Soyluoğlu, “Bizde düğün için kategoriye girdiyseniz başka bir ürün önerisi gelmiyor. Başkaları da sizin listenize girip açık olursa size katkı sunabilir. Arkadaşlarınıza karekod veya link atıp sizin listenize para yatırabilmelerini sağlayabiliyorsunuz.” diye konuştu.

“Benim bunun reklamında şu oynamış, gidip buradan alışveriş yapalım gibi bir eğilimim yok.” ifadesini kullanan Vartabi Genel Müdürü Soyluoğlu, komisyon almayan, agresif reklam kampanyaları düzenlemeyen bir şirket olacaklarını anlattı.

MALİYETLERİ DÜŞÜREN YÖNTEM

E-ticarette “dengeleri değiştirecekleri” mesajı veren Soyluoğlu, “Vartabi’yi diğer pazar yerlerinden ayıran en önemli özelliği tedarikçilerden sattıkları ürün başına komisyon almaması, yıllık üyelik sistemiyle çalışması. Ayrıca Vartabi kargo ve banka tahsilat ücretlerinin üzerine de kâr koymuyor. Böylece, tedarikçinin maliyetlerini düşürerek son kullanıcıya daha ekonomik ürün satılmasına vesile oluyor.” dedi.

E-ticaret gonca soyluoğlu