Özel güvenlik personeli alınacak! O belediye duyurdu
İzmir Güzelbahçe Belediyesi, özel güvenlik personeli alımı gerçekleştirecek. Peki başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

İzmir Güzelbahçe Belediyesi tarafından istihdam edilmek üzere, 5 özel güvenlik alımı yapılacağı duyuruldu. Peki başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?
GÜZELBAHÇE BELEDİYESİ PERSONEL ALACAK
BAŞVURU ŞARTLARI NELER?
1- TC vatandaşı olmak.
2- Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak. 3- Özel Güvenlik Kimlik Kartına Sahip olmak
4-Vardiyalı çalışabilecek Erkek adaylar.
5 Tercihen Güzelbahçe İlçesinde ikamet etmek.
5- Sabıka kaydı bulunmaması.
6- TCK'nın 53. Maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına yada affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikap, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, görevini kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan mal varlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarını işlememiş olmak.
7- İstenen kosullar ile birlikte fotoğraflı özgeçmişler ve CV ler kabul edilecek, uygun bulunan adaylar mülakata aranarak davet edilecektir.
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER NELER?
1-Diploma fotokopisi veya çıkış belgesi
2-İkametgah belgesi
3-Kimlik fotokopisi
4-CV
BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?
Adaylar başvurularını 30 Ocak 2025 tarihine kadar, kılavuzda belirtilen adrese gerçekleştirebilecek. KILAVUZ: https://media.iskur.gov.tr/100618/guzelbahce-bld-ltd-sti-1-sf.pdf