İSPER A.Ş 50 personel alacak! Başvurular başladı
İstanbul Personel Yönetim A.Ş (İSPER A.Ş) tarafından istihdam edilmek üzere 50 personel alımı yapılacak. Peki başvuru şartları neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?
İstanbul Personel Yönetim A.Ş (İSPER A.Ş) tarafından istihdam edilmek üzere, genel başvuru yöntemi ile 25 personel ve 25 engelli personel olmak üzere 50 personel alımı yapılacağı duyuruldu. Peki başvuru şartları neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?
İSPER A.Ş 50 PERSONEL ALACAK
BAŞVURU ŞARTLARI NELER?
25 personel:
Projelerimizde değerlendirilmek üzere,
Tercihen lisans mezunu,
MS Office programlarını aktif kullanabilen,
Takım çalışmasına uyumlu,
İletişim becerisi güçlü.

25 engelli personel:
İlköğretim ve üzeri mezuniyete sahip,
Deneyimli / Deneyimsiz,
Takım çalışmasına uyumlu,
Çözüm ve hizmet odaklı,
En az %40 engelli raporuna sahip,
Temizlik ve Büro Personeli pozisyonlarında çalışacak.
BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?
Adaylar başvularını İBB Kariyer sitesi üzerinden, 10 Şubat 2025 tarihine kadar gerçekleştirebilecek.
Çamlıyayla Belediyesi personel alacak! Başvurular sona eriyorEkonomi