Yandex
05 Aralık 2025 Cuma
İstanbul 10°
  • Şırnak
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Şanlıurfa
  • Çorum
  • İstanbul
  • İzmir
  • Ağrı
  • Adıyaman
  • Adana
  • Afyon
  • Aksaray
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Ardahan
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bartın
  • Batman
  • Bayburt
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Düzce
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gümüşhane
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Hakkari
  • Hatay
  • Iğdır
  • Isparta
  • Kırşehir
  • Kırıkkale
  • Kırklareli
  • Kütahya
  • Karabük
  • Karaman
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kilis
  • Kmaraş
  • Kocaeli
  • Konya
  • Malatya
  • Manisa
  • Mardin
  • Mersin
  • Muş
  • Muğla
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Osmaniye
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Uşak
  • Van
  • Yalova
  • Yozgat
  • Zonguldak

Önce boykot çağrısı sonra reklam: Sözcü TV'den Espressolab reklamı

Sözcü TV, boykot listesinin en çok konuşulan kahve zinciri Espressolab'den reklam aldı. Olay, kamuoyunda tartışma yarattı. Kimi kesimler reklam alma özgürlüğünü vurguladı kimileri ise Sözcü TV'yi eleştirdi.

Önce boykot çağrısı sonra reklam: Sözcü TV'den Espressolab reklamı

İBB'ye yönelik yürütülen yolsuzluk operasyonları kapsamında Ekrem İmamoğlu'nun tutuklanmasının ardından CHP Genel Başkanı Özgür Özel bazı yayın kuruluşları ve markaları hedef alarak boykot çağrısı yapmıştı. Bu markalar arasında gıda, içecek, giyim ve diğer sektörlerden pek çok firma yer alıyordu. Boykotun ilk sırasında ve en çok konuşulan kahve zinciri Espressolab yer almıştı.

Aylar sonra ise şaşırtan bir gelişme yaşandı. ODA TV'de yer alan habere göre, Sözcü TV, Espressolab reklamını yayınladı. Söz konusu reklam kamuoyunu ikiye böldü.

'UTANIRLAR MI, SANMAM'

Kimi çevreler, medya kuruluşlarının reklam alma özgürlüğüne vurgu yaparken, kimileri ise bu duruma eleştirel yaklaştı. Ekşi Sözlük adlı sosyal medya platformunda paylaşım yapan bir kullanıcı, 'utanırlar mı, sanmam' diyerek reklamı eleştirdi. Bir başka kullanıcı ise, "paranın satın alamayacağı ideoloji yok. Atatürk bardağı sattı diğerleri, resimli nutuk sattılar." ifadelerini kullandı.

Boykot Espressolab reklam