TEB personel alımı yapacak! İşte başvuru şartları...
Türkiye Ekonomi Bankası (TEB) tarafından farklı il ve pozisyonlarda istihdam edilmek üzere personel alınacak. Peki hangi şubelere ve hangi pozisyonlara personel alınacak? Başvuru şartları neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?


Türkiye Ekonomi Bankası (TEB) tarafından 2025 yılında pek çok ildeki şubelerinde istihdam edilmek üzere personel alımı yapılacak. Peki hangi şubelere ve hangi pozisyonlara personel alınacak? Başvuru şartları neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?
TEB PERSONEL ALIMI YAPACAK
İŞTE O İLANLAR...
1. Alanya Şube - Kobi Müşteri İlişkileri Yöneticisi
Üniversitelerin bankacılık bölümlerinden mezun,
KOBİ portföy ve müşteri ilişkileri yönetiminde 5 yıl ve üzeri deneyim,
Mali analiz, kredi değerlendirme ve finansman konusunda bilgili,
Satış yetkinliği yüksek, hedef odaklı çalışabilen,
Risk yönetiminde deneyimli,
Dinamik çalışma ortamına uyumlu, analitik düşünce yapısına sahip.
2. Niğde Şube - Kobi Müşteri İlişkileri Yöneticisi
Üniversitelerin bankacılık bölümlerinden mezun,
KOBİ portföy ve müşteri ilişkileri yönetiminde 5 yıl deneyim,
Kredi değerlendirme ve dış ticaret konularında bilgili,
Satış odaklı, müşteri ilişkileri yönetiminde deneyimli.
3. Havuz Makam Şoförü
En az 5 yıl makam şoförlüğü deneyimi,
Lise mezunu,
Beşiktaş, Şişli, Kağıthane gibi İstanbul ilçelerinde ikamet eden.
4. Bağcılar Şubesi - İşletme Müşteri İlişkileri Yöneticisi
Mali analiz ve kredi değerlendirme bilgisi,
En az 5 yıl yönetici deneyimi,
SPK belgesi olan,
Dinamik çalışma ortamına uyumlu, analitik düşünme becerilerine sahip.
5. Büyükçekmece Şubesi - İşletme Portföy Yöneticisi
Üniversitelerin bankacılık ve İİBF bölümlerinden mezun,
Portföy ve müşteri ilişkileri yönetiminde en az 3 yıl deneyim,
Tercihen SPK lisansı, mali analiz ve kredi değerlendirme bilgisi.
6. İstoç Şube - Kobi Müşteri İlişkileri Yöneticisi
İşletme, iktisat veya eşdeğer bölümlerden mezun,
KOBİ portföy yönetiminde deneyim,
Yenilikçi ve güçlü iletişim becerilerine sahip.
7. Depo ve Lojistik Yönetimi Yetkilisi
En az 1 yıl benzer iş deneyimi,
İletişim becerisi gelişmiş, dikkatli ve iş takibi yüksek.
8. Bina Hizmetleri Yöneticisi / Yönetici Yardımcısı
Lisans mezunu, tercihen Gıda veya Çevre Mühendisi,
İdari işler ve genel hizmetler konusunda en az 2 yıl deneyimli.
9. Genel Başvuru - Engelli Aday
Türkiye İş Kurumu’na kayıtlı, en az lise mezunu,
MS Office programlarını kullanabilen, müşteri odaklı çalışmaya yatkın.
10. TEB Pratik İşlem Yetkilisi
Bankacılık bölümlerinden mezun veya son sınıf öğrencisi,
Görüntülü görüşme ile bankacılık işlemleri yapabilen, müşteri odaklı.
11. Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi - İstanbul
7/24 vardiyalı çalışma düzenine uyumlu,
Satış ve hedef odaklı çalışabilen, stres toleransı yüksek.
12. Kurumsal Şube Asistanı
Ön lisans veya lisans mezunu,
MS Office bilgisi ve İngilizce bilgisi olan, analitik düşünme becerisi yüksek.
13. Yazılım Uzmanı (Engelli)
Kod yazmayı seven, bilgisayar dil ve teknolojileri konusunda yetkin,
Üniversitelerin 4 yıllık bölümlerinden mezun veya son sınıf öğrencisi.
14. Operasyon Yöneticisi
Şube operasyon yönetimi konusunda deneyimli,
Kasa işlemleri ve krediler hakkında bilgi sahibi.
15. Bordro ve Özlük İşleri Yönetici Yardımcısı
Bordro ve özlük işleri konusunda en az 3 yıl deneyimli,
SGK ve İş Kanunu mevzuatlarına hakim, ileri düzeyde Excel bilgisi.
16. Şubesiz Satış Mobil Temsilcisi
Bankacılık bölümlerinden yeni mezun veya 2 yıl deneyimli,
Motivasyon ve öz disipline sahip, mobil çalışmaya uygun.
BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?
Adaylar başvurularını "https://www.kariyer.net/is-ilanlari?fpi=1370&hc=T" internet adresinden, başvuracakları ilana tıklayarak gerçekleştirebilecek.