06 Mayıs 2024 Pazartesi
İstanbul 18°
  • İçel
  • Şırnak
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Şanlıurfa
  • Çorum
  • İstanbul
  • İzmir
  • Ağrı
  • Adıyaman
  • Adana
  • Afyon
  • Aksaray
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Ardahan
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bartın
  • Batman
  • Bayburt
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Düzce
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gümüşhane
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Hakkari
  • Hatay
  • Iğdır
  • Isparta
  • Kırşehir
  • Kırıkkale
  • Kırklareli
  • Kütahya
  • Karabük
  • Karaman
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kilis
  • Kmaraş
  • Kocaeli
  • Konya
  • Malatya
  • Manisa
  • Mardin
  • Muş
  • Muğla
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Osmaniye
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Uşak
  • Van
  • Yalova
  • Yozgat
  • Zonguldak

Çağrı merkezi çalışanları Trabzon’da taleplerini duyurdu

Çağrı merkezi çalışanları adına konuşan iki kişi taleplerini aktardılar. Kadınlar günde 10.5 saat yardımcı oldukları kişilerin kendilerine sahip çıkması ve yetkililerden düzenleme yapmalarını istedi.

Çağrı merkezi çalışanları Trabzon’da taleplerini duyurdu! Çağrı merkezi çalışanlarının talepleri nelerdir?

Trabzon’da bir araya gelen çağrı merkezi çalışanları adına çeşitli basın mensuplarına açıklama yapan iki kadın taleplerini dile getirdi.

Kurumların birçok yükünü aldıklarını belirten çalışanlar kendilerine sahip çıkılmasını talep etti.

Günde yaklaşık 10.5 saat çalıştıklarını ifade eden çağrı merkezi çalışanları yetkililerden düzenleme yapması çağrısında bulundu.

Çağrı merkezi çalışanlarının bu konuşmasını paylaşan Türkiye Belediye İşçileri Birliği de sosyal medya hesabında hep birlikte kadrolu ve güvenceli bir çalışma hakkı kavgasını yükseltme vurgusunda bulundu.

İŞTE O ANLAR

Trabzon Çalışanlar Türkiye